رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

ساتوشی پلاس
نزولی
تکنیکال

نات کوین (NOTCOIN)

ما یه تحلیل از نات داشتیم و گفتیم با رسیدن NOT به محدوده های ۹۲۰ – ۱۰۱۰ تومن که محدوده قوی برای این ارز هست ما دنبال سل نات هستیم. رو این موضوع هم تاکید کردیم که حتما دنبال تایید باشید و صرفا با رسیدن قیمت به این محدوده سل نکنید. حالا بریم ببینیم چه اتفاقاتی تو این مدت افتاده.

نات کوین (NOTCOIN) بعد از تحلیل ما تا محدوده ۱۰۵۰ تومن هم بالا رفت بدون اینکه سیگنالی به ما بده. اولین سیگنال رو که با خط زرد رنگ مشخص کردم بهمون داده. یعنی قیمت تونسته کف پایین تری رو بزنه و یه ساختار نزولی رو ایجاد کنه که از این رفتار قیمت میتونستیم به عنوان تایید استفاده کنیم. بعد از زدن کف پایین تر تو اصلاح قیمت یا ۵۰ درصد اصلاح قبلی موج قبلی میشد وارد بشیم که تازه تو این موج ما اجازه ورود و داشتیم که با دو خط آبی مشخص کردم. حد ضرر هم که گفته بودیم در قیمت ۱۱۰۰ تومن در نظر گرفته بشه. خب قیمت از محدوده های مورد نظر ما کاهش خودشو شروع کرد و تا الان از نقطه ورود اولمون ۱۷ دصد و از نقطه ورود دوم ۱۱ درصد کاهش داشته و به تارگت یک ما رسیده. قیمت ۸۱۶ تومن یکبار در گذشته از کاهش بیشتر قیمت جلوگیری کرده بود و باید ببینیم آیا این بار هم میتونه از کاهش قیمت نات کوین جلوگیری کنه یا نه؟ نظر شخصی من اینه که نات کوین میتونه از این حمایت هم عبور کنه و تا ۷۲۰ – ۷۵۰ هم پایین بیاد. برای اینکه نات تارگت بزنه خیلی زمان برد ولی سود خوبی بهمون داد.

ideasخرید سریع USDT
با یک کلیک تتر (USDT) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع
هر واحد تتر (USDT) در این لحظه با قیمت ۰.۹۹ $، معادل ۱۵۹,۴۸۹ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۰.۰۰۸ افزایش یافته است.
تحلیل های مرتبط
ایلیا
نزولی
تکنیکال
میان مدت

سلام. امروز نگاهی به چارت بیت‌کوین انداختم. در حال حاضر شاخص دلار (USD) داره تقویت میشه و این رشد دلار، یک تاییدیه و همگرایی قوی برای پوزیشن‌های نزولی (شورت) در بیت‌کوین حساب میشه. از طرفی، روی چارت یک کندل Bearish Engulfing ...

  • 2
fereshte
صعودی
تکنیکال
میان مدت

سلام به همگی… امیدوارم روزتون پر از انرژی مثبت باشه. ✨ چارت بایننس کوین (BNB) نشانه‌های خوبی از تغییر روند به صعودی رو داره نشون میده. قیمت بعد از شکستن خط روند نزولی، روی محدوده حمایتی ۵۷۰ دلار کف‌سازی کرده و ...

  • 0
تریدر خسته
نزولی
تکنیکال
میان مدت

سلام به همگی… روزتون به‌خیر. امیدوارم خستگی بازار رو از تنتون در کرده باشین. یه نگاه سریع به وضعیت وی‌چین (VET) بندازیم که قشنگ در جهت روند نزولی ماکرو حرکت کرده و تا اینجا سود خوبی به پوزیشن‌های شورت داده. ریزش ...

  • 1
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
23 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir

من زیر قیمت میفروشم پول لازم هستم میخرین

ahoo

سلام… آخه عزیز من چرا اینقد شط کویین خریدی اینقد از این میم کویینا اومده و رفته ک دیگه اصلا اسمی ازشون نیست شما همونقدر ک تو بازی ازش در اوورده بودی بس بود دیگه،، حداقل ب جای نات تون کوین میخریدی ک ارز اصلی تلگرامه میدونیم هیچوقت ازبین نمیره همیشه م هستش… نات کویین معلوم نیست چ بلایی ممکنه سرش بیاد.. انشاءالله ک رشد کنه ضرراتون جبران بشه

موری

میشه چندتا میم کوین نام ببری که هیچ رشدی نکردن و نابود شدن
نات میم نیس ایر هستش
تازه ایر دراپ ها شروع زندگیشونه

علی

همین که به کوین میگی کویین فهمیدم سطحتو

Usef

سلام علیکم استاد میشه یک کانالی معرفی یا خودتون کانالی برای تحلیل نات کوین بزاری داخل تلگرام بنده همون اول روی ۱۸۰۰ت خرید کردم باید چه کار کنم آیا بفروشم در سه قسمت در اصلاح خرید و در مقاومت بالا بفروشم نمی‌دونم خدای موندم ۵۶۰میلیون خرید کردم الا ضرر دیگه چی بگم ممنون میشم کمکم کنید

موری

چه سودی داد؟
همش داره منفی میخوره

حسین رسولیان

سود سل داده برای کسانی که فیوچرز سل اوکی کردن

موری

من رو ۱۳۰۰خریدم الان ۸۰میلیون تو ضررم خدا لعنتش کنه
پولمو به زحمت و وام جور کردم
همه ازش دم‌میزدن و حتی یک دلاری شدن در آینده حرف میزدن و من گول خوردم

احسان وینستون

گر صبر کنی زه غوره حلوا سازی منتظر سود ی پونصد به بالا باش ولی رفتی صود بالای هشتصد و تا یک بفروش نوش جونت

مهراد

اولا نباید پوزیشن خرید برای هولد یه شت کوین می گرفتی
ثانیا رفتی روی سطوح مقاومت پوزیشن خرید گرفتی؟

موری

اون موقع سطح مقاومت بود هیچ حمایت هم بود
اگه۱۳۰۰میرفت واسه ۲۰۰۰هزار
شما باز میگفتی مقاومت
منم ۵۰درصد احتمال حمایت میدادم و با توجه به حجم معاملات خرید زدم

حسین رسولیان

منهم توی ۰/۰۲۴خرید دارم و الآنم توی ۸۰ تومن ضررم…بهترین راه برای فرار از ضرر صبر هست یا اگه پول داری خرید پلکانی بزن ضرررت جبران بشه!!!

محمد

هنوز شما منقرض نشدید ، ایرانی آدم شو

موری

امثالی مثل شما تو همون قیمت
بقیه رو وادار به خرید میکنید بعد خودتون خالی میکنید
نامرد هم اینجوری نیست

امیر

داداش سود خرید و فروش رمز ارز،نه خرید و انبار کردن رمز ارز!این بازار کسب سودش تنها توی همین راهه که دانش کیفیت خرید و فروش رو کسب کنی و شروع کنی به خرید در زمان صحیح و فروش به موقع،وگرنه بخوای بخری و بذاری گوشه کیف پول یا حساب صرافی و بری و سه ماه یا یک ماه بعد بیای سه برابر شده باشه،از این خبرا نیست!توی این مدت ممکنه یه روز یه ساعت ارزش رمز ارز شما به هزار و صد برابر رسیده باشه و روز بعد یا حتی دقیقه‌ی بعدش با افت هزار و دویست برابری برگشته باشه پایین؛مهم اینه شما با یادگیری علم پیش‌بینی رفتاری یک رمز ارز و با استفاده از اخبار موثق از کانالهای معتبر اقدام به خرید به وقت و فروش به موقع رمز ارز کنی که بتونی از سودش بهره ببری…موفق و پرپول باشی انشاالله

موری

ارزی که تثبیت بشه حمایت قوی پشتش باشه بذاریش‌گوشه کیف پول غم نداری
۹۰درصد ارزها
بعد چند سال ارزششون ۱۰۰تا۱۰۰۰درصد کشیدن بالا
فعلا راهی جزءصبر ندارم

امیر

خدا عمرت بده گِئو تو خوت که اوستایی پَه غم و غصه سی چِنِت بی!؟

موری

مرد مومن تو میگی سود تو خرید و فروش هستش نه انبار

حالا میگی غمت چیه ؟
فاذا ماذا

Sajjad

سلام دوست عزیز بنده تازه با این مباحث آشنا شدم و دنبال ی مجموعه یا ی شخص کار بلد میگردم که این علم و دانش رو بهم بصورت درست و حرفه ای آموزش بده، ممنون میشم راهنمایی کنید، با سپاس بهنیا

Mostafa

خب الان چکار کنیم؟ بخریم یا بفروشیم؟

Sasan

داداش تا ۷۰۰ هم میاد اون موقع بخر

احسان

تو این محدوده به نظر بنده خرید بهترین گزینه هستش

Lovecrypto

مرسی
لطفا قیمت به دلار بنویسید
نه فقط شما کلا