رفقا! یه تحلیل خوب از حاج علی مارتینز خوندم که دوست داشتم شما هم بدونید! سونیک (S) بعد از اینکه دو هفته پیش به کف ۰.۳۹ دلار رسید، یه رشد خوب رو تجربه کرده و روندش همچنان صعودیه. سونیک الان ...
رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها
صعودی
صعودی
برای استفاده از امکانات سایت لطفا ثبت نام کنید.
برای استفاده از امکانات سایت لطفا وارد شوید.
لطفاً توضیح دهید که چرا این تحلیل باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این دیدگاه باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این کاربر باید گزارش شود.