بذار اول از خودم بگم. من همیشه دنبال یه ابزار میگردم که کمکم کنه بفهمم بازار تو چه فازی قرار داره، مخصوصاً وقتی نمیخوام چشم بسته تو یه پامپ یا دامپ جا بمونم. اندیکاتور Ahr999 دقیقاً یکی از اون چیزهاییه ...
خنثی
برای استفاده از امکانات سایت لطفا ثبت نام کنید.
برای استفاده از امکانات سایت لطفا وارد شوید.
لطفاً توضیح دهید که چرا این تحلیل باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این دیدگاه باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این کاربر باید گزارش شود.