رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

Black
صعودی
تکنیکال

الگوی خفاش صعودی btc

Btc در تایم فریم یکساعته الگوی خفاش صعودی  تشکیل داده که باید خریداران این حمایت مهم رو برای برگشت قیمت و ادامه روند صعودی حفظ کنن،

ولی اگه زور فروشنده‌ها بیشتر باشه این الگوی صعودی با شکست مواجه میشه و قیمت وارد فاز نزولی بیشتر میشه. حواستون ب واکنش‌ها نسبت به حمایت ۸۳۳۰۰ و ۸۳۵۶۰ باشه

ideasخرید سریع BTC
با یک کلیک بیت کوین (BTC) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع
هر واحد بیت کوین (BTC) در این لحظه با قیمت ۶۲,۳۴۵ $، معادل ۱۰,۰۸۱,۴۷۸,۶۶۸ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۳.۵۹ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
ایلیا
صعودی
تکنیکال
میان مدت

نگاهی به چارت بیت‌کوین (BTC) بندازیم. قیمت در محدوده ۶۵.۶k دلار متوقف شد و قبل از اینکه به محدوده مورد نظر ما در کانال ۶۶k دلار برسه، زودهنگام برگشت و ستاپ رو جا گذاشت. در حال حاضر قیمت یک انحراف به ...

  • 0
تریدری؟
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

سلام رفقا چطورین؟ بیت کوین رو تو چهار ساعته که بررسی کنیم، یه روند صعودی میبینیم که بعد از ۶۰ ۷۰ درصد اصلاح لگ دوم ادامه پیدا کرده و قیمت از ۶۲ به ۶۵ هزار دلار رسیده. به نظرم قیمت دوباره تا ...

  • 6
ایلیا
نزولی
تکنیکال
میان مدت

سلام. امروز نگاهی به چارت بیت‌کوین انداختم. در حال حاضر شاخص دلار (USD) داره تقویت میشه و این رشد دلار، یک تاییدیه و همگرایی قوی برای پوزیشن‌های نزولی (شورت) در بیت‌کوین حساب میشه. از طرفی، روی چارت یک کندل Bearish Engulfing ...

  • 5
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
7 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا

برعکس گفتی که . حالا اون حمایت شده مقاومت. و بیت کوین تا هفتاد و هشت و بعد هم تا هفتاد و سه می ریزه

چنگیز

تو تحلیل قبلیت گفتی نزولیه این تحلیل گفتی صعودیه
مشتی فازت چیه؟ دیدی در باز بوده اومدی تو واسه خودت تحلیل میذاری
الگوی خفاش چی میگه؟😂😂
جای اینکارا بشین اول یاد بگیر بعدش بیا تحلیل کن

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط چنگیز
چنگیز

ببین داداش
اگه و شاید و اما رو همه بلدن بگن به خدا
برو تحلیلای مانی و مینا رو تو همین سایت بخون
بفهمی منظورم چیه
تحلیلت باید شامل چارتا چیز مثل mvrv، لیکوییدیشن مپ، ولوم و سطحای مهم حمایتی و مقاومتی باشه
حداقل یه ema 200 و ema 50 بزن دلمون خوش باشه
این مدل تحلیل پرایس اکشنی رو همه به راحتی میتونن بذارن ولی فاقد ارزشه

حسین

من هیچی بلد نیستم .میتونی مرا هم بیاموزی؟؟؟؟

چنگیز

آری
یه آیدی ای چیزی بده برویم سر آموختن

حقی

با سلام ـ ما ایرانیا بخاطر فقر و نداشتن به بازار ارز دیجیتال متوسل میشم . یه سری افراد هم از سادگی ما سو، استفاده میکنند و با اعلام سیگنال و پیشنهاد خرید بیچارمون میکنن . اینا اگه راست میگن بجای تبلیغ کلاس و دوره خودشون رو میلیادر کنن .
اعتماد اخبار و فضای مجازی نکنین . سهام خارجیای حقه باز بالا پایین نمیشه ، با هوش مصنوعی ما را وادار میکنن معامله کنیم .