رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

عمو موسی
صعودی
تکنیکال

پپه (PEPE)، محدوده عالی برای خرید

میم کوین‌بازای عمو؛ پپه (PEPE) رو تو سبدتون دارین یا نه؟ خب بریم رو چارت یکم معامله کنیم ببینیم میگیره یا نه! این تحلیل یکم خاصه، چون نسبتا سود بالا و ریسک کمتری داره.

با کلی بالا پایین کردن چارت، میشه اینو درآورد که در حال حاضر بهترین قیمت برای خرید PEPE بین ۰.۰۰۰۰۱۲۵ تا ۰.۰۰۰۰۱۳۵ دلار قرار داره؛ دقیقا تو تصویر تو تایم فریم ۴ ساعته براتون ناحیه رو کشیدم.

قشنگ صبر کنید تا قیمت به محدوده برسه. بعدش می تونید PEPE رو لانگ بشین تا ۰.۰۰۰۰۲ و ۰.۰۰۰۰۲۳۵ دلار. در ضمن، این ناحیه که براتون کشیدم ناحیه‌ای هستش که اردرهای پشتش یه ترند صعودی قوی ایجاد و زده سقف‌های قبلیش رو خار کرده! پس ناحیه خوبیه.

راستی زرنگ‌های عمو، استاپ لاس از واجباته. اگر قیمت به زیر ناحیه ما اومد، یعنی ستاپ صعودی ما خراب شده؛ یعنی باید استاپ لاستون رو زیر ناحیه بزارین.

ideasخرید سریع PEPE
با یک کلیک پپه (PEPE) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

مدیریت سرمایه فراموش نشه که تنها راه زنده موندن تو بازاره!

هر واحد پپه (PEPE) در این لحظه با قیمت ۰.۰۵۲۵ $، معادل ۰.۴۱ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۴.۸۴۱ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
MR crypto
صعودی
تکنیکال
بلند مدت

پپه دقیقاً روی خط روند صعودی چندماهه قرار گرفته که ساختار کلان مارکت را حفظ کرده. این منطقه ریسک به ریوارد (R:R) فوق‌العاده‌ای داره و جهت حرکت میان‌مدت رو تعیین میکنه. دیدگاه کوتاه‌مدت: تا زمانی که قیمت بالای این خط روند حفظ ...

  • 1
تریدر خسته
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

پپه بالاخره اون الگوی کنج نزولی (Falling Wedge) لعنتی رو شکست و الان داره حوالی همون نقطه شکست درجا می‌زنه که مثلاً تجدید قوا کنه. این الگو ذاتا صعودیه و یه جورایی داره داد می‌زنه که شاید روندِ خسته‌کننده قبلی ...

  • 3
fereshte
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

راستش از من گذشته که با هر نوسانی هیجانی بشم، ولی چارت مشتی تو تایم ۴ ساعته؛ دقیقاً همون‌جایی که «پول هوشمند» بی‌سروصدا پوزیشن پر می‌کنه، نه اون بالا که همه از ترس جا موندن می‌پرن تو معامله. پلن معامله: ...

  • 1
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
9 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
بهروز

فعلا که بانک مرکزی چون نگران ارامش مردم هست درگاه صرافی های ارزی رو بسته , واقعا توی این کشور چیکار میشه کرد ک دو روز با ارامش زندگی کنیم

بهنام

آخه یک تومان و نمیدونم چند قرون هم شد ارز و ارزش این قیمت هزار سال پیش هم مبلغی نبود

Usef

نظر عمو درباره ریپل چی هست؟

Usef

سلام بنظرتون الا خرید کنیم

محمد

سلام.عمویی په من دو روز پیش بر حسب تحلیل شما پپه گرفتم الانم سیر نزولی رو درپیش گرفته تکلیف چیه داره به فنام میده که