
سلام رفقا چطورین؟
اتریوم هم مثل کل بازار روندش نزولیه و اخیرا هم به ۱۵۰۰ دلار رسیده بود. بهترین کار اینه صبر کنیم قیمت به محدوده ۲ هزار دلار برگرده و یه شورت بگیریم تا ۱۵۰۰ و ۱۲۰۰ دلار؛ اما با یک ریسک کوچیکتر میشه لانگش رو بعد از شکست ۱۷۵۰ و برگشت به اصلاج گرفت.
هیچکس نمیدونه دقیقا قراره چی بشه، پس مدیریت سرمایه رو حتما رعایت کنید!
تحلیل موردنظر یافت نشد!


