رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

جعفر کریپتو
صعودی
تکنیکال

رشد ۳ برابری در انتظار ارز محبوب!

بلاکچین‌ها باهم حرف نمی‌زنن؟ خب لیر زیرو (ZRO) یه جور مترجم باحاله که این کار رو براشون انجام می‌ده. اتریوم، BNB، حتی اون بلاکچین یاغی به اسم آپتوس، همشون می‌تونن باهم چت کنن.

این سه روز اخیر ZRO حسابی ترکونده. انگار داره با موشک می‌ره سمت ۱۰ دلار! یادته موقع لیست شدنش یه افت داشت؟ الان داره همه‌شو جبران می‌کنه. الان بالای ۳ دلاره و تو سه روز ۵۰ درصد رفته بالا. وحشتناکه!

تو نمودار ۴ ساعته‌ش یه الگوی کف گرد دیده می‌شه که نشونه‌ی یه روند صعودی قویه. اگه بتونه این روند رو حفظ کنه و بازار ارزهای دیجیتال هم اوضاعش بهتر بشه، رسیدن به ۱۰ دلار تو ماه‌های آینده می‌تونه به واقعیت بپیونده.

البته حواست باشه که این یه تحلیل ساده‌ست. مثل همیشه، نباید کل سرمایه‌ت رو بریزی روی یه توکن. ولی خب ZRO نشونه‌های خیلی خوبی داره و ارزش این رو داره که بیشتر درموردش تحقیق کنی. برو یه سرچ تو گوگل بزن، بخون، ببین بقیه چی میگن. شایدم یه فرصت عالی باشه!

ideasخرید سریع USDT
با یک کلیک تتر (USDT) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

ریسکتون رو حتما کنترل کنین!

هر واحد تتر (USDT) در این لحظه با قیمت ۰.۹۹ $، معادل ۱۵۹,۴۷۲ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۰.۰۱۸ افزایش یافته است.
تحلیل های مرتبط
fereshte
خنثی
تکنیکال
بلند مدت

سلام به همگی… امیدوارم روزتون پر از انرژی مثبت باشه. ✨ چارت ریپل (XRP) در تایم‌فریم هفتگی، داخل یک الگوی کنج (Wedge) بلندمدت در حال فشرده شدنه و دقیقاً بالای یک محدوده حمایتی خیلی مهم قرار گرفته. هر چقدر قیمت به ...

  • 0
MR crypto
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

شاهد یک موقعیت ورود به پوزیشن لانگ (LONG) در بخش فیوچرز روی آلت‌کوین SUI هستیم. ساختار برای یک حرکت صعودی کوتاه‌مدت آماده است. 💰 محدوده ورود: ۰.۷۰۶۷

  • 0
ایلیا
نزولی
تکنیکال
میان مدت

سلام. امروز نگاهی به چارت بیت‌کوین انداختم. در حال حاضر شاخص دلار (USD) داره تقویت میشه و این رشد دلار، یک تاییدیه و همگرایی قوی برای پوزیشن‌های نزولی (شورت) در بیت‌کوین حساب میشه. از طرفی، روی چارت یک کندل Bearish Engulfing ...

  • 4
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
6 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

فکر میکنم علت اینکه مردم بی اطلاع رو بسمت خرید این ارزهای پوچ و بی ارزش میکنی اینه که توی صرافی ایرانی که شما حساب دارین تازه لیست شده و بهتون گفته که واسه این ارز مشتری بیار درصد بگیر.‌درحقیقت داری بازارسازی میکنی براش.‌ یعنی کندل هاش توی صرافی ایرانی شما تشکیل بشه. این کار غیر اخلاقیه. اجازه بدین هرکسی با تجربه و تحلیل خودش پامپ یا دامپ شدن ارز رو پیدا کنه.

علی

همش کلاه برداریه مردم اصلأ نباید وارد این ارزها بشن فقط پولشون رو حرفه‌ای ازشون میبرن

جواد

شما هم خوب هوای همو دارین تو این گل آلود بازار

رضا

بورس تهران هم آماده رشد بعد انتخابات میشه الان بورس بعد ریزش های چند ساله بسیار ارزنده شده و یک سود ۲۰ درصدی میده
نمادهای چون ونفت عالیس در نظر داشته باشید

ب. ه.ق

ازش زیاد خریدی میخوای ملت رو بکشونیش سمتش پولت رو بکشی بیرون
تو بازار سنتی کاسبان هوای هم دیگه رو داشتن ولی تو بازار ارز دیجیتال یه تقریبا ۹۹ درصدی از تریدران عزیز میخوان با فریب کاری مردم رو بکشونن سمته این بازارها و پولاهاشون رو سرمایه هاشون رو از چنگشون در بیارن نکنید این کارو پول با زحمت در میاد راضی به از دست رفتن سرمایه مردم نشید برید آموزش ببینید با سرمایه گذاری خودتون سود کنید نه با فریب مردم