رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

SatoshiSniper
صعودی
تکنیکال

تارگت ۷۰۰۰ دلاری برای اتریوم

سلام داش گل، خوبی؟ خوش اومدی با یه چارت خفن ETHUSDT از کانال رز

دمت گرم بابت شیر کردن این تحلیل! بریم یه نگاه عمیق بندازیم:

تایم‌فریم: ۱۲ ساعته

الگو: شکست مثلث نزولی بلندمدت

ideasخرید سریع ETH
با یک کلیک اتریوم (ETH) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

اتریوم با قدرت از کانال نزولی بلندمدت خارج شده و الان درست رسیده به ناحیه مقاومتی تاریخی حوالی ۴۰۷۵. این سطح یه‌جورایی آخرین سد جدی قبل از پرواز تا سقف جدید حساب میشه.

مستطیل آبی‌رنگ هم نشون‌دهنده تارگت بالقوه بعد از شکست کامل این مقاومت سنگین هست؛ جایی نزدیک ۷۰۰۰ دلار!

اگر کندل قدرتمند بالای ۴۰۷۵ ببنده → تارگت صعودی تا ۷۰۰۰ فعال میشه.

در صورت برگشت موقت → ناحیه زرد محدوده‌ مناسبی برای پولبک و ورود مجدده.

اگه تحلیل رز رو دیدی و الان تو پوزیشن هستی، پس زودتر کمربندتو ببند چون اتریوم آماده‌ی یه پرواز فضاییه

وگرنه الان بهترین وقته برای مانیتور سنگین این شکست.

هر سوالی داشتی بپرس داش،

هر واحد اتریوم (ETH) در این لحظه با قیمت ۱,۵۵۲ $، معادل ۲۶۱,۲۳۱,۱۱۱ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۳.۸۹ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
تریدری؟؟
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

سلام رفقا چطورین؟ اتریوم هم مثل کل بازار روندش نزولیه و اخیرا هم به ۱۵۰۰ دلار رسیده بود. بهترین کار اینه صبر کنیم قیمت به محدوده ۲ هزار دلار برگرده و یه شورت بگیریم تا ۱۵۰۰ و ۱۲۰۰ دلار؛ اما با ...

  • 5
Breaking
خنثی
فاندامنتال
بلند مدت

🚨 بنیاد اتریوم گفته که ساختار سازمانی خودش را تغییر داده و در همین راستا حدود ۲۰٪ از نیروهاش رو تعدیل کرده. هدف از این تغییرات، افزایش تمرکز روی توسعه فنی، بهبود عملکرد و سرعت بخشیدن به پیشرفت اکوسیستم عنوان ...

  • 4
ایلیا
صعودی
تکنیکال
میان مدت

یک ستاپ صعودی و پله‌ای (Spot) برای اتریوم (ETH) داریم. ایده اصلی اینه که سفارش‌های خرید لیمیت خودمون رو توی نواحی مشخص‌شده بچینیم تا از اصلاح احتمالی مارکت نهایت استفاده رو ببریم و برای اهداف بالاتر میان‌مدت آماده بشیم. 📥 پله‌های ...

  • 6
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
8 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
سجاد

سلام من ۱۷واحد خریدم میخام بزار بمونه یه سال بنظرتون تا اخر ۲۰۲۵ به چند دلار میرسه ؟

متین

سلام
خوبه
سولانا هم بکر و دست نخورده است.نگو یکسال، ببین چی پیش میاد
نردبان تحلیل ها را چک کن و استاپ لالا را ببر بالا که سودت از دست نره و ریسک بیخود هم نکنی
لینا فقط ابزار درآمد ما هستن
تا سود میدن کنارشون هستیم
ممکنه ۲ماه دیگه نهنگ ها از طریق بیان بیرون و بروند مثلا پتریوس
با بازار و به روز حرکت کن
همین الان تارگت تا ۵۲۰۰ براش معقوله
من ۴۰۰۰ خارج میشوم
روی ۴۱۰۰ تثبیت داد وارد میشم

رستاد

داش نمیدونم چی زدی ؟! اما تا پایان ۲۰۲۵ اتریوم هفت هزار تایی محاله

مجید

بنظرتون بونک چقدر دیگه ریزش داره من حداقل عدد لیکویید رو بیارم‌پایین حداقل لیکوئید نشم

جواد

سلام داداش الا افت داشته تا۳۵۹۰۰۰هستش بنظرت وارد شیم یا پایینتر میاد؟

برزو

سلام عزیز
خودتونو بدبخت نکنید
تارگت ۷۰۰۰دلاری فعلا در حد یک حرفه
درحال حاضر کلی گپ داره باید اونا رو پر بکنه فعلا وقت ورود نیست

فاطیما۹۵

سلام
منتظر پولبک باشیم برای ورود؟
واسه اونایی که تا حالا وارد نشدن

مجید

ارز بونک رو متونید تحلیل کنید برای من من رو عدد ۰.۰۰۰۰۳۷با اهرم ۱۰ خرید کردم خیلی ضرر دادم‌بنظر شما نگه دارم