
✅ 🚨آپدیت تحلیل ریپل (XRP)
📊 بالاخره بعد از ماهها نوسان رنج و فشردگی قیمت، ریپل موفق شد سقف مقاومتی ۳.۴ دلار رو به شکل قوی بشکنه! این شکست همراه با حجم مناسب و کندل پرقدرت اتفاق افتاد و حالا با تثبیت بالای این محدوده، سناریوی صعودی فعال شده. 😎💸
برای اونهایی که قبل از شکست وارد شدن، الان تو سود خوبی هستن اما برای کسایی که هنوز وارد نشدن، همین الان فرصت ورود دومیه؛ چون پولبک خیلی سریع انجام شد و کندل تاییدی هم روی سقف قبلی زده شده. 🚀
مقاومت بعدی: محدوده ۶.۷۸ دلار (تارگت روی چارت مشخصه)
در صورت تداوم هایپ، تارگت بلندمدت حتی میتونه تا ۱۰ دلار هم گسترش پیدا کنه! 👑
استاپ منطقی همون نقطهایه که تو تحلیل قبلی مشخص کرده بودیم: زیر محدوده ۲.۹ دلار
اگر قیمت دوباره زیر این محدوده تثبیت کنه، سناریوی شکست نامعتبر میشه.
اگر میخوای برای سبد ۲۰۲۵ یکی از سهمهای قوی رو داشته باشی، ریپل یکی از بهترین گزینههاست. فقط یادت نره حد ضرر رو رعایت کنی و نسبت به آینده دید میانمدت داشته باشی. 🎯
📢اگه دنبال سیگنالایی با این دقت و سودای خفن میگردی…
✅ لایک
✅ فالو
✅ کامنت «موشک» 🚀 یادت نره
وگرنه سیگنال بعدی رو از دست میدی 💔

تحلیل موردنظر یافت نشد!



من خریدم الان ۵ روز تو زرر دارم دعای پولدار شدن میخونم
ریپل برای هولد ۲۰۲۵ عالیع
من از قیمت ۳۰سنت وارد شدم
ریپل بعد از مدتی میاد تا یک دلار ببینید
الان کاملاً مشخص شده که خرید ریپل در عرض شش تا ده سال مثل بیتکوین وقتی ارزان بود، سود تا ۱۰۰ و یا ۱۰۰۰ برابری میده. الان اگر ۱۰۰۰ دلار ریپل بخرید که حدود ۸۷ میلیون تومان میشه، شاید در عرض چندین سال ۱۰۰۰۰۰ دلار و یا بیشتر داشته باشید. دلیلش هم اینه که بانکهای بینالمللی دارن یواش بواش ریپل را به عنوان وسیله پرداخت قبول میکنند و چون این یک بازار تریلیون دلاری است، باعث میشه قیمت ریپل انفجاری بالا بره. فقط بخر و برو و چند سال بعد برگرد. خوبیش اینه که نمیخواد مثل میم کوینها دایم ترید کنی. بخر و جای امن نگه دار و برو به سلامت. بعد از شش تا ده سال برگرد و پولدار خواهی بود.
والا ساعتی یه خبر در مورد ریپل میاد.
آخر نفهمیدیم داستان ریپل چی میشه.
یکی میگه ۸۰ میلیون دلار انتقال دادن برای فروش.
یکی میگه داره میترکه میره بالا.. یکی میگه فشار فروش زیاد شده…
ریپل برای هولد ۲۰۲۵ عالیع
این فلشی که شما زدی اگر به حقیقت بپیونده (هرزمان که به حقیقت بپیونده) بیتکین قیمتش بیش از ۳۳۰هزار . یا اگر تثبیت قیمت بیتکین حقیقت داشته باشه که بعیده (مثلا اواخر دولت فعلی آمریکا) این قیمت ۸سال دیگه هست . این تحلیلی که عکس زدید
ریپل در این دوره حداقل و حتما ۷ دلار میشه و بعد از چند سال ۱۰۰ دلار یا بعد از ده سال امکان دارن به جای اتریوم بشینه
XRP
Okعالیئه.ممنون
لایک فالو فراموش نشه
تحلیلهاتون عالیه
لایک فالو فراموش نشه