رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

SatoshiSniper
صعودی
فاندامنتال

تاریخ تکرار میشه؟ بیت کوین ۲۰۰ هزار دلاری در راه

این نمودار فوق‌العاده تاریخی بیت‌کوین نشون می‌ده که قیمت در حال تکرار یک الگوی پاراابولیک (Parabolic) دیگه‌ست درست مثل چرخه‌های قبلی!

تو هر سه سیکل قبلی:

بازار بعد از یک دوره‌ی تراکم بلندمدت، وارد رشد سریع و شارپی شده.

صعودها با شیب زیاد، شبیه پرتاب موشک بوده (خط قرمز Parabola).

ideasخرید سریع BTC
با یک کلیک بیت کوین (BTC) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

هر بار هم سقف تاریخی قبلی شکسته شده و وارد محدوده‌ی قیمت‌های جدید و بی‌سابقه شده‌ایم.

بیت‌کوین دوباره وارد یک مسیر صعودی شدید با شتاب بالا شده.

سقف تاریخی قبلی رو با قدرت رد کرده.

الگوی پارابولیک در حال شکل‌گیریه و احتمال یک حرکت انفجاری دیگه زیاده.

وقتی بیت‌کوین وارد پارابولا می‌شه، سرعت رشد شدید می‌شه ولی با نوسانات بالا همراهه. این یعنی:

فرصت‌های سریع برای سودگیری هست

ولی باید با دقت مدیریت سرمایه انجام بشه

چون افت ناگهانی یا اصلاح هم جزئی از مسیرن

هر وقت پارابولا ظاهر شده، بعدش تاریخ‌سازی شده. این‌بار هم شاید همینطور باشه!

هر واحد بیت کوین (BTC) در این لحظه با قیمت ۵۹,۸۶۷ $، معادل ۹,۹۵۹,۸۲۹,۷۸۹ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۱.۰۷۵ افزایش یافته است.
تحلیل های مرتبط
Breaking
نزولی
فاندامنتال
کوتاه مدت

📉 صندوق‌های ETF اسپات بیت ‌کوین دیروز مجموعاً ۶۹۶ میلیون دلار خروج سرمایه داشتن. با احتساب دیروز، شیشمین روز متوالی هستش که این صندوق‌ها با خروج سرمایه مواجه می‌شن. هم‌زمان، صندوق‌های ETF اسپات اتریوم هم حدود ۸۱.۹ میلیون دلار خروج ...

  • 2
تریدری؟؟
نزولی
تکنیکال
کوتاه مدت

سلام رفقا چطورین؟ بیت کوین (BTC) امروز یه سقوط ناگهانی کرد و به محدوده ۵۸ هزار دلار رسید. البته قیمت سریع برگشت که نشون میده فقط استاپ فیشینگ بوده. به نظرم فعلا چیزی برای لانگ بیت کوین نداریم و بهترین سناریو ...

  • 3
Breaking
خنثی
فاندامنتال
بلند مدت

🇮🇷 طبق گزارش وال استریت ژورنال، از سال ۲۰۱۹ تا الان بیش از ۳.۸۴ میلیارد دلار ارز دیجیتال از طریق صرافی کوین اکس (CoinEx) جابه‌جا شده که بخشی از اون مرتبط به کیف پول‌های نهادهای ایرانی بوده. البته کوین اکس این ...

  • 3
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
کیانا

سلام.روز بخیر.من پپه،شیبا، دوج و ایکس امپایر دارم،الان ک میرن بالا ایا بفروشم و بجاش ریپل و سویی بخرم و نگهدارم برا سال ۲۰۳۰؟ از اینای که دارم کدوماروبفروشم و کدوم نگهدارم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

ابوالفضل

نگهداری برای من و امثال شما کاملاً غیر منطقی و به دور از اخلاق و رفتار تریدر میباشه ،،،، خرید به در جهت بای و فروش در جهت سل با در نظر گرفتن حد ضرر و خرید پله ای پس برای تریدرهای خرد و خیلی ناچیز مثه خود بنده فقط موقعیت شناسی و این مدل خرید و فروش کردن نظر و تجربه شخصی بود

ناصر کلاته

شما که تحلیل گر هستی پس چرا نقطه ورود و خروج را تایین نمی‌کنید که بیشتر متوجه شد؟؟
منکه تحلیل گر نیستم دارم توی چارت و کندلها میبینم که یک مثلث صعودی دیگری دارد تشکیل می‌شود و هر لحظه تنگتر میشود
یعنی اینکه بیت در منطقه ۱۱۷ دارد خودش را تثبیت می‌کند و ۱۱۸ را رد کند هدفی که گرفته بین ۱۲۲ الی ۱۲۵ را نشان می‌دهد و مجددا برای تثبیت یک پولبک خواهیم داشت
ایندفعه به احتمال قوی تا ۱۱۵ برگشت خواهیم داشت
ولی ۲ موقعیت خرید لانگ را فراهم میکند
این نظر من بیسواد است

حالا شما چالش درست کن برایمان تا ببینیم که کدام درست تر در می آید؟؟؟؟

موفق و پرسود باشید