رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

سیگنالچی
صعودی
تکنیکال

سود ۷۰ درصدی

سلام داشای گل 👋❤️

✅✅ آپدیت تحلیل UNI

🔮 طبق تحلیلی که براتون گذاشته بودم، امروز UNI حدود ۱۶ درصد رشد کرد و به تارگتمون رسیدیم 😎🔥 یعنی اگر این پوزیشن رو با لوریج ۵ گرفته باشی، الان حدود ۷۰ درصد تو سودی 💸💸

دیدی داداش گفتم این سیگنال یه پامپ خفن داره؟ 😂 هر کی این سیگنال رو گرفت الان حسابش سبز شده و با لبخند داره بازارو نگاه می‌کنه. ✅

ideasخرید سریع UNI
با یک کلیک یونی سواپ (UNI) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

✔️ حتما بخشی از پوزیشن رو سیو سود کن تا سودت قطعی بشه.

✔️ استاپ لاس رو بیار روی نقطه ورود (ریسک فری کن) که دیگه ضرر نکنی.

✔️ می‌تونی باقیمانده رو برای تارگت‌های بالاتر باز بذاری و استاپش رو تریل کنی تا اگر بیشتر رشد کرد سودت چند برابر بشه.

✔️ یادت نره طمع نکن، همیشه مرحله‌ای برداشت کن.

🔥❤️ اگه دوست داری اینجور سیگنالای مطمئن و سودده رو هر روز داشته باشی که سرمایتو منفجر کنه 💣🚀، لایک کن و پیج رو فالو کن که هیچ سیگنالی رو از دست ندی داش ❤️🙌

هر واحد یونی سواپ (UNI) در این لحظه با قیمت ۲.۹۹۶۸ $، معادل ۴۹۵,۸۴۵ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۴.۷۸۶ افزایش یافته است.
تحلیل های مرتبط
تریدر خسته
صعودی
تکنیکال
میان مدت

یونی‌سواپ (UNI) داره خودش رو به یه ناحیه فوق‌العاده حساس و سرنوشت‌ساز می‌رسونه؛ جایی که خط روند نزولی بلندمدتش دقیقاً خورده به یه مقاومت افقی گردن‌کلفت! اینجا همون مرز حیاتیه که تکلیف چارت رو روشن می‌کنه. اگه خریدارها همت کنن و ...

  • 11
Sophia
صعودی
تکنیکال
بلند مدت

تحلیل ساختار بازار یونی‌سواپ (UNI/USDT) در چارچوب زمانی روزانه 📌 تشخیص موقعیت: قیمت یونی‌سواپ پس از شکست یک الگوی نزولی بلندمدت و پاکسازی منطقه مقاومتی، اکنون در حال بازآزمایی هم‌زمان این دو سطح شکسته شده (حمایت جدید) در محدوده ۴ دلار است.

  • 4
CryptoSignal
صعودی
تکنیکال
بلند مدت

🔵 سیگنال UNI / USDT – معامله خرید (Long) نوع معامله: خرید (لانگ) ...

  • 5
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
کیانا

سلام.روز بخیر.من پپه،شیبا، دوج و ایکس امپایر دارم،الان ک میرن بالا بفروشم بجاش ریپل و سویی بخرم و نگهدارم برا سال ۲۰۳۰؟ کدوماروبفروشم و کدوم نگهدارم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید