رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

سیگنالچی
صعودی
تکنیکال

یک قدم تا تایید الگوی صعودی

📊سلام رفقااا! 😎🔥

بریم سراغ DYDX که بعد از خروج از کانال نزولی بلندمدت، حالا داره یه الگوی جذاب پرچم تشکیل میده. 👀📈

در حال حاضر DYDX بعد از رشد شارپ قبلی وارد یه فاز اصلاحی شده و یه الگوی “پرچم نزولی” ساخته که نشونه‌ی ادامه حرکت صعودیه 🏁

✅ ورود ما دقیقا بعد از شکست سقف این پرچم تایید شده انجام میشه

ideasخرید سریع DYDX
با یک کلیک دی وای دی ایکس (DYDX) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

📍 تارگت اول روی محدوده ۰.۵۹۸۴ قرار داره

📍 تارگت دوم ۰.۶۵۷۱ و تارگت نهایی در محدوده مقاومت قوی ۰.۷۱۳۰ خواهد بود 🚀

استاپ‌لاس حتما زیر محدوده ۰.۵۶۲۶ قرار بگیره 📉

لوریج بالا ممنوع 🚫 حداکثر ۵ تا ۷ برای معامله‌گران حرفه‌ای

یادت باشه که ورود ما مشروط به شکست پرچم و کندل تأییدیه‌ست ✅

DYDX از رنج بیرون زده، حالا داره نفس تازه می‌کنه تا دوباره حمله کنه به مقاومت‌ها 💥

شکست پرچم یعنی ادامه رشد!

با یه استاپ منطقی، این پوزیشن هم از نظر تکنیکال و هم ریسک به ریوارد فوق‌العاده‌س 💎

هر واحد دی وای دی ایکس (DYDX) در این لحظه با قیمت ۰.۱۵ $، معادل ۲۵,۶۰۲ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۳.۸۴۴ افزایش یافته است.
تحلیل های مرتبط
M2M
صعودی
تکنیکال
میان مدت

سلام. سپاس از دوستان حامی و کشوندن یه عده هیتر کوچولو به گوشه رینگ و حسابی از توهم بیرون آوردنشون. فقط همین و بس که یه تحلیل بافریم بزرگ بالای ۱۲ساعت  باصبر اینطوری بعد چندهفته به ثمر میشنه سیگنال به ...

  • 15
SEPEHR.
صعودی
تکنیکال
میان مدت

باسلام. نود درصد مارکت در دستان تحلیل و ترسیم  الگوی پیشنهادی ما به شما پیش رفت و باردیگر ثابت کرد هیچ فراز و فرودی بدون الگوی کلاسیک ممکن نیست و مارکت فقط از الگوی تعینی خود تبعیت می‌کند و تمام ...

  • 16
M2M
صعودی
تکنیکال
میان مدت

سلام. الگوی به زیبایی هرچه تمام انجام شد و یکبار دیگه مانند همیشه رفتار مارکت بر مبنای الگوی را ثابت کرد که هیچ اتفاقی در مارکت مهم تر از شناخت الگو نیست. پرسود باشید

  • 16
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
5 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی

تحلیل بروز رو بزارید ممنونم از زحمات بی دریغ تون

محمد

سلام وقت عالی بخیر ممنون میشم یه آپدیت از ارز DYDX داشته باشید با تحلیل قبلی اقدام به خرید کردم بعد از ریزش یهویی بازار الان ۵ درصدی در ضررم ….ممنون میشم یه راهنمایی بکنید برام حیاتی هس

کیانا

سلام.ایکس امپایر کی میره بالا و چقد میره؟