رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

عمو موسی
نزولی
تکنیکال

این ارز ۵۰۰ درصد رشد میکنه؟ ارز اینترنت آینده را بشناسید!

خب خب عشقای عمو بریم یه تحلیل ارز هلیوم (MOBILE)! خب، شبکه هلیوم یه جور پروژه‌ ست که با بلاکچین کار میکنه و به جای اینکه یه شرکت همه چی رو کنترل کنه، همه میتونن باهاش کار کنن. میشه با گذاشتن سخت‌افزارهای مخصوص تو خونه یا محل کار به این شبکه کمک کرد و در عوض در ازش یه توکن به اسم HNT گرفت. این شبکه یه زیرساخت بی‌سیمه که از بلاکچین سولانا استفاده میکنه .

چی باعث میشه این پروژه خاص باشه؟ اول اینکه غیرمتمرکزه! یعنی همه توش سهیم هستن و هر کسی میتونه بهش کمک کنه و ازش بهره ببره. دوم اینکه خیلی امنه و قابلیت هاش هم زیاده چون از بلاکچین سولانا استفاده میکنه. این شبکه به درد کارهای مختلفی میخوره. مثلا میشه باهاش به دستگاه‌های اینترنت اشیاء وصل شد.

این پروژه داره کجا میره؟ شبکه هلیوم داره خیلی سریع رشد می‌کنه و کلی آدم جدید داره توش مشارکت می‌کنه. این شبکه داره کم‌کم کل دنیای ارتباطات بی‌سیم رو متحول می‌کنه و باعث میشه دسترسی به اینترنت برای همه راحتتر باشه.

خب ارز MOBILE از دسامبر پارسال که تو مکسی لیست شد و متاسفانه کلا تو روند نزولی مونده.. خب چیکار کنیم؟ دو ناحیه داریم که قیمت خیلی خوب و سریع ازش ریزش کرده و بین ۰.۰۰۳۹۵۳ تا ۰.۰۰۳۶۴۳ دلار و ۰.۰۰۵۸۱۵ و ۰.۰۰۶۱۲۵ دلار قرار دارن. در واقع، فشار قیمت شدیده و حجم معاملات رو به جهت رونده. قیمت MOBILE از این دو ناحیه خیلی ریزش کرده و واقعا جذابه برای شورت. میتونیم از دو ناحیه رو MOBILE شورت بگیریم، تارگت هاش هم میشه ۰.۰۰۱۹۹۸ و ۰.۰۰۰۶۰۲ دلار!

ideasخرید سریع USDT
با یک کلیک تتر (USDT) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

مدیریت سرمایه فراموش نشه که تنها راه زنده موندن تو بازاره!

هر واحد تتر (USDT) در این لحظه با قیمت ۰.۹۹ $، معادل ۱۶۳,۵۷۴ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۰.۰۱۵ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
تریدری؟؟
نزولی
تکنیکال
کوتاه مدت

سلام رفقا چطورین؟ چیلیز (CHZ) با توجه به اتفاقاتی که پشت سرش گذاشته احتمالا روند نزول که الان داره رو ادامه میده. به نظرم اگر قیمت تا منطقه ۰.۰۲۷ دلار اصلاح داد، CHZ رو شورت کنیم تا ۰.۰۱۵ دلار. هیچکس نمیدونه دقیقا ...

  • 2
تریدری؟؟
نزولی
تکنیکال
کوتاه مدت

سلام رفقا چطورین؟ هایپر لیکویید (HYPE) چند روزه که تو رنجه و اخیرا هم به سقفش رسیده بود. حالا یه روند نزولی داریم که میتونه برای شورت تو فیوچرز مناسب باشه. مناطق فروش میشن ۶۷ و ۷۳ دلار تا تارگت‌های ۶ ...

  • 3
معامله‌گر ایرانی
خنثی
تکنیکال
کوتاه مدت

طلا برای ایرانی‌ها تبدیل به یک پناهگاه امن شده که تو هر تنش یا ریسکی خریدارشن. الان که قیمت‌ طلای ۱۸ عیار از گرمی ۲۲ به ۱۶ میلیون تومن رسیده، نشون میده بازار یکم رو توافق و بهبود اقتصاد حساب ...

  • 4
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
11 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
رضاامیری

جالب است

رضاامیری

با درود فروان در بازی که همه منتظر زمین خوردن دیگری هستند چه سودی بخال شما دارد که ما در آمد کسب کنیم

علی برجی

به نظرم تنها ارزی ارزشمند است که پشتوانه آن یک جسم طبیعی خارجی باشد یعنی به اندازه انتشار ارز همان جسم ذخیره شده و از بازار حذف گردد تا دلت بخواد ارزهای الکی مخصوصا در بازار ارزهای دیجیتال تولید شده و کلاهبرداران همچون بایننس با قیمت سازی جیب مردم را خالی کردن خود پادشاه ارزهای دیجیتال که بیت کوین هست بدون پشتوانه هست الان بهترین ارز ایجاد شده UCC شبکه cbbpm اروپا است

علی اورک

فقط کارتان خونه خراب کردن است همانطور که دیجیتال ارزگلکسی به خاک سیاه نشوندم بقول خودشان ۴۵۰۰دلارطلبکارم یروز واریزی برای دلار به تومان یروز واریز۱۳۰۰دلاربرای سیگنال یروز۱۳۵دلاربرای بیمه خلاصه کنم همه تون کلاهبردارید یخورده وجدان داشته باشید انسان باشید

مهرداد تنابنده

داداش علمشو نداشتی یلخی رفتی یه ارز خریدی بعد از همه طلبکاری و دنبال اینی که اشتباه خودتو بندازی رو دوشش. تو اگر حداقل ترین چیز که مدیریت سرمایه بوده رو رعایت میکردی نه خانه خراب میشدی نه الان دنبال مقصر بودی. وقتی از چیزی سر در نمیاری خب مجبوری مگه سرمایه گذاری کنی

فرمان

لطفاً برای افراد مبتدی مثل ما فقط بگین چه روزی بخریم

پروین

به نظرم کسی که آموزش ندیده به هیچ عنوان با حرف این و اون نباید وارد این بازار بشه تازه بعد آموزش هم دو سه سال زمان میبره تا تا چم و خم بازار دستت بیاد.

فرمان

سلام.لطفا برای افراد مبتدی تحلیل زیاد بدرد نمیخوره.نقطه ور‌ود پخروج زیاد معنی ندارد..بگین مثلا امروز با تاریخ چی بخریم

Ershad

من فکر می کردم کوروش کمپانی و گوشی آیفون ۱۰ میلیونی برای همه درس عبرت شده باشه ، ولی متاسفانه اشتباه فکر می کردم .

محمد

دوست من ،حقیقت امر اینه که هیچ تحلیل گر ی با قاطعیت نمیتونه بگه چی بخر که اینقدر سود داشته باشه، همش حدث و گمان است،بعضی وقت ها میبینید رسانه ها،شرکت های بزرگ از یک سهم یا ارزی حمایت و تبلیغ میکنند،چرا؟؟چون خودشون سهامدار هستند و هدفشان نقد کردن سرمایه خودشان است ،بنابراین شما باید تحلیل خاص خودت رو داشته باشی تا کم کم در دنیای تردیدی راه خودت رو پیدا کنی.

الماس

درود برشما دوست گرامی زنده باد