رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

امیر ممد
نزولی
تکنیکال

ایکس امپایر

الگوی برگشتی سرو شانه تایید شده و تا محدوده های مشخص شده میاد پایین.

ideasخرید سریع X
با یک کلیک ایکس امپایر (X) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع
هر واحد ایکس امپایر (X) در این لحظه با قیمت ۰.۰۴۱۱ $، معادل ۱.۸۵۹۷ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۲.۸۲۸ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
master_cryptoo
خنثی
تکنیکال
کوتاه مدت

  دوستان تو تحلیل آخری که از ایکس امپایر تو یوتوب داشتیم دقیقا نقطه ورود ما رو برداشت و ۳۶٪ پامپ کرد و تارگت ما رو تاچ کرد و مو به مو طبق تحلیل پیش رفت .

  • 16
master_cryptoo
نزولی
تکنیکال
کوتاه مدت

سلام دوستان ایکس امپایر دقیقا طبق تحلیلی که master_cryptoo گذاشتیم پیش می‌ره . ایکس امپایر به حمایتی روی ۰.۰۰۰۰۱۷۰۰ داره و با رسیدن به این حمایت میتونیم شاهد واکنش مثبت بشیم . و با شکست مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۳۵۶ میتونیم شاهد برگشت ...

  • 19
behrooz vosoug
نزولی
تکنیکال
بلند مدت

چقدر این حرفا تلخ و حق واسه یه عده. اینو پست کردم تا ادمایی که مثل رحمتی ، حمید نریمانی و … که حتی شاید ۱ دونه ایکس هم ندارند باز میان ۲ نفر دیگه هم میندازن تو چاه ایکسی که ...

  • 29
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
22 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
اصغرزاده

همش اشتباه

حامی

این اگر سر شانه هست پس من شانه ندارم 😑😑😑

فقط بهم بگو داش سرشانه از کجا یاد گرفتی ؟

Met

هرکی از راه رسیده تریدر شده مجبوری تحلیل کنی 😅

Farhad

سلام دوستان عزیز شما الان خریدتون رو پله ای بزنید یعنی یه خرید الان که ۸.۱۱ هست بزنید و یه پله پاینتر یه خرید دیگه در ۷.۴۵ ویه خریدهم در پله ۶.۸۰ بزنید

میلاد

دوستان سلام وقتتون بخیر…بنظرتون ایکس دوباره زیر ۵ تک تمن میره یا اینکه میره بالا…؟!

سجاد

سلام دوستان من خرید زدم بنظرتون بالا میره

محمد

سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز دوستان کسانی که می‌خوان به دید بلند مدت خرید کنند نقطه ورود خوبیه میتونین ورود اولیه رو بزنید به احتمال زیاد تا دو ماه دیگه رشد صددرصدی رو انشالله میبینه

پیش بینی

پیش بینی های شما درست از آب در نمیاد شما پیش بینی نکنید سنگین تر متین تر موقرید!

خداداد

سلام دوستان الان ساعت ۱۶/۰۴است این ارز یه پامپ عالی داشته و یه دامپ خفن اندیکاتور ema25روزه و۵۰روزه رو به بالا نشان میدهد

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط خداداد
میکائیل

ممنون فقط تحلیل بعدی درباره ی آینده باشه

Artmin

یعنی از ۰.۰۰۰۰۸۳ پایین تر میاد یا خیر

مهدی

الان بخریم یا نه میره بالا بنظرت

امیر امیری

به احتمال زیاد بالا میره چون از دیشب جلوی شاخص را بستند و نمیذارند بره بالا
این شگرد تریدرهاست وقتی که جلوی شاخص را باز میکنند میبینی که یهو ۵۰ درصد رفت بالا

حسن

آفرین به شما بعد از اومدن به پایین تحلیل میزارین عین معجزه است

Artmin

سلام ،روی چ مبلغی ورود کنیم و برای چ مدت نگه داریم

امیرحسین

هرکی اسم چیزی رو شنیده داره تحلیل میکنه .الگوی سر و شانه!!!!!!!!تازه تایید هم شده!!!😂

محمود

با چه رویی اینو پست کردی عزیزم بعد این که اتفاق میوفته پست میزاری و پیش بینی میکنی
مسلمون الان ۴ صبح یکشنبه هستش و نوشته این پست واسه ساعت یک شبه و جالب تر اینکه ساعت ۹ شب شنبه ایکس امپایر قیمتش رسیده بود به ۰۰۰۰۸۴ خخخخخخ
همه سیگنال از اینده میدن و تو سیگنال از گذشته خخخخ

خداداد

من ۰۰۰۰۸۵ورود کردم

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط خداداد
mth

دمت

چنکیز

داداش شما اونجا سر و شانه میبینی؟

امین

منظورش الگوی سر بی شونه است، یعنی شونه نداره به سرش بکشه

سعید نوابی

اشتباه گفتی که