رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

zizi
صعودی
تکنیکال

ایکس امپایر (X)، ۲۰۰ درصد سود

🚀 آپدیت X Empire (XUSDT) – شکار رشد ۲۰۰٪! 🎯بچه‌ها دیدید چی شد؟! 😍 دقیقا همون نقطه‌ای که می‌گفتم بخرید، بهترین نقطه ورود بود! ✨ امروز XUSDT نزدیک ۲۰۰٪ رشد کرده و ما این موج رو از همون کف قشنگ شکار کردیم! 😎

📌 چرا این نقطه رو پیشنهاد دادم؟

✅ محدوده ۰.۰۰۰۰۳۶۲۱ یه حمایت خیلی قوی بود که بعد از مدتی تثبیت شد.

✅ شکست ترند لاین نزولی و برگشت قیمت، نشونه‌ای از تغییر روند بود! 📈

ideasخرید سریع X
با یک کلیک ایکس امپایر (X) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

✅ حجم ورود بالا نشون می‌داد که خریدارای قوی وارد شدن! 💰

🔴 حواستون باشه، حتما سیو سود کنید!

الان قیمت به یه ناحیه مقاومتی خیلی مهم برخورد کرده، پس مدیریت سرمایه فراموش نشه! 🚨 احتمال پولبک یا اصلاح هست، حتما بخشی از سودتون رو سیو کنید و بقیه رو با استاپ لاس مدیریت کنید!

اونایی که گوش دادن و خرید کردن، الان حسابی سود کردن! 😎 اینجا فقط با تحلیل درست حرکت می‌کنیم، نه هیجان! 💜

دوست دارید زی زی این ارز ها معرفی کنه تو کامنت ها بگید بهم؟؟؟ 🔥

هر واحد ایکس امپایر (X) در این لحظه با قیمت ۰.۰۴۱۱ $، معادل ۱.۸۷۰۷ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۱.۲۹۸ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
master_cryptoo
خنثی
تکنیکال
کوتاه مدت

  دوستان تو تحلیل آخری که از ایکس امپایر تو یوتوب داشتیم دقیقا نقطه ورود ما رو برداشت و ۳۶٪ پامپ کرد و تارگت ما رو تاچ کرد و مو به مو طبق تحلیل پیش رفت .

  • 16
master_cryptoo
نزولی
تکنیکال
کوتاه مدت

سلام دوستان ایکس امپایر دقیقا طبق تحلیلی که master_cryptoo گذاشتیم پیش می‌ره . ایکس امپایر به حمایتی روی ۰.۰۰۰۰۱۷۰۰ داره و با رسیدن به این حمایت میتونیم شاهد واکنش مثبت بشیم . و با شکست مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۳۵۶ میتونیم شاهد برگشت ...

  • 19
behrooz vosoug
نزولی
تکنیکال
بلند مدت

چقدر این حرفا تلخ و حق واسه یه عده. اینو پست کردم تا ادمایی که مثل رحمتی ، حمید نریمانی و … که حتی شاید ۱ دونه ایکس هم ندارند باز میان ۲ نفر دیگه هم میندازن تو چاه ایکسی که ...

  • 29
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
46 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
M n

صعودی

میم

تا کجا میریزه؟ نگه دارم یا بفروشم؟

امیر امیری

سلام
میشه بی زحمت کامل و ساده توضیح بدید
الان پیش بینی میکنید که در چند روز آینده باز هم از ۰۰۰۱۱ پایینتر میره یا بالاتر میره ؟

سعید نوابی

سلام شما کجا اعلام ورود و خروج کردید. که ادعای ۳۶۰درصد میکنید ؟ سیگنال بعیدتون چه ارزی هیت؟؟

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط سعید نوابی
پژمان

سلام امپایر ومیجیر وبرگر رو لطفا تحلیل کنید ممنون از شما

داود

سلام دوستان سال مبارک میخواستم کمک کنید یه آموزش از سیگنال گذاری یا خرید با حد ضرر و سود به من بدین که یاد بگیرم چطور خرید کنم اگه امکانش هست براتون تشکر از شما

سروش

میشه تحلیل کنی ببینی که میاد پایین یا بالا میره

Javad Shokrgozar

داداش کلا حدود ۶۰ درصد پامپ شده و برگشت داشته ما هنوز تو ضرریم چرا میگی ۲۰۰ درصد ،۲۰۰ درصد چطور حساب کردی

امیر امیری

سلام
دوست عزیز ایشون از اول منظورشون ۰۰۰۰۴۳۶ است
شما دیر خرید کردید حتما

منصور

سلام ، خوبی ، الان بخرم؟

علی

سلام وقت بخیر
فقط در یک جمله شما عزیزم فیک هستی
موفق باشید

Amiri1359

سلام خیلی مخلصیم الان وقت ورود به ایکی س هستش

کوین

باز میره بالا

هستی

سلام من تحلیل شمارو الان دیدم متاسفانه پریروز فروختم ولی دوباره میخوام بخرم ‌‌فقط میشه بگی احتمالا تا چقدر دیگه می‌ره بالا یا برگشت میخوره تا چ قیمتی ؟ خیلی برام مهمه چون از چند ماه پیش خریده بودم تو ضرر بودم به پول خودم هنوز نرسیدم ی اشتباه کردم پریروز ی کمی رفت بالا فروختم

آسو

کوکی رو هم میشه تحلیل کنی

حمید

این ارز رو گه گفتی عالی بود و اگه با ضریب می‌گرفتیم میترکید. شما کارت درسته

حسین

۱۰۰۰ درصد افت کرده ،،، حالا یه سودی ۸۰ درصدی به درد کی میخوره همش تو ضرره

امیر امیری

سلام
ببخشید میشه پیش بینی کرد که قیمت تا کجا بالا میره ؟
🙏💐🥰

تینو

چی شد گیر کرده بود که امروز با کلی بالا رفت الان میای ابدیت جدید که من گفته بودم دویست درصد رشد میکنه

رضا

کاملا درست میگید که گفتید ۲۰۰ درصد سود میده
ولی کی گفته بودی تو قیمت ۱۲ تومان گفته بودی

Dian

تحلیل هاتون عالیه 😍

قلیزاده

سلام میشه یه کانال ارتباطی بدید که زودتر تحلیل شمارو ببینیم

ابوالفضل

سلام کمی کمک نیاز دارم برای یاد گیری لطفن کمکم کنید

مهدی

تا یکسال هولد میکنم

Arashdehqan

👏👏👏👏

یدالله میرزائی

سلام زی زی جون دوج چی میشه نظرتون چیه