
بررسی دادههای تاریخی نشان میدهد که هر ۴ سال یکبار، بازار آلتکوینها وارد یک فاز صعودی قدرتمند شده است. این اتفاق در ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ تکرار شد و حالا همه نگاهها به ۲۰۲۵ دوخته شده است.
🔹 هماکنون نشانههایی از انباشت و آمادهسازی آلتکوینها دیده میشود که شباهت زیادی به دورههای قبل از آلت سیزنهای قبلی دارد. اگر این الگو دوباره تکرار شود، احتمال یک افزایش قیمت چشمگیر و جهش سهمگین در آلتکوینها بسیار بالاست.
🔹 با توجه به ورود نقدینگی بیشتر به بازار، بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند که پس از تثبیت بیتکوین، آلتکوینها هم انفجاری رشد کنند. آیا این بار هم تاریخ تکرار خواهد شد؟
تحلیل موردنظر یافت نشد!



عالیه
کو پس خبری از زمان دقیقی که تیتر زده بودید نبود
خوب نظر من اینه که در کل زرد ارز نخرید بدبخت میشید خرید آسان هم زیاد هزینه میبره…من ب تحلیلای داخل صرافی ها گوش کردم اصلا درست در نیومد ..بعدش الانم بازار به هم ریخته کسی نمیتونه ی تحلیل درست انجام بده ..چون به هم ریخته اما نظر من اینه ک همه اینا نقشه ترامپ ترامپ دیوانه رمزها را تا مرز جنون پایین میکشه و تا اوج بالا میبره مثل توکن خودش …نقشه داره انقد بیاره پایین مردم بترسن ترامپ بیت کوین بیشتری جمع کنه
این حرف شما درست اگه مردم برن بیرون پس کی میخا بخره جواب اینو بفرما
سلام لطفا ارز Lqra را بخرید اخه پروژه اش خیلی قوی هست
سعی کنید ارز درست حسابی بگیرید وهولد کنید
مثلا اگه کسی سال ۸۴ بیت کوینBTC به اندازه یک میلیون میخرید الان بیش از صدهزارمیلیاردتومان پول داشت
سال ۸۴ بیت کوین BTC خخخخخخخ بیت کوین ۸۹ کشف شد.۹۶هم تازه ایرانیا میخاستن بخرنش.۸۴هه
فقط طلا بخرید
اول طلای واقعی از بورس
دوم طلای دیجیتال بیت کوین
MOMO بخرید… از ۰.۰۰۰۱ نمیاد پایین تر!
فقط ایکس امپاییر..
هرکس نخره ضرر خواهد کرد
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
برا خرید سکه هم دقت کنید حتما از فروشنده فاکتور بگیرید
بورس ایران جای سرمایه گذاری نیست، الفرار
بدترین جا برای سرمایه گذاری را انتخاب کردی!!!
اتریوم آوالانچ سویی سونیک ریپل هدرا کاردانو دوج کوین چین لینک وی چین
اینا ارزهایی هستن که میتونی با خیالت راحت پولتا بینشون تقسیم کنی، تو آلت سیزن آینده صعود اینا حتمیه👌
بادرودفراوان بنظرت توبورس ایران سهاماروبفروشم ارز دیجیتال بگیرم
قطعا همین کار رو بکن.، ولی سعی کن ارزی بگیری که ردیف ۳۰۰۰ به پایین ارزهای دیجیتال باشه در حوزه دیفای. موفق باشی
چه تضمینی هست که ارز زیر ۳۰۰۰ قرار رشد کنه ؟ بابا صدها ارز دیجیتال ساخته شده و از بین رفته
هرچه زودتر بزنی به چاک برد کردی
درود
شک نکن
۱۰۰٪ بفروش
طلا یا ارز دیجیتال بخرید
البته سکه یا طلای بدون اجرت
مراقب خودت باش
اینجا همه فاز میگیرن.کونتور ک نداره.
نه ، اینکارو نکن ، نه اینکه بورس ایران خوب باشه ، ارز دیجیتال ریسکش زیاد هست
۱۰۰ درصد بفروش
تا حالا کسی را ندیدم که تحلیل درستی انجام دهد
خشگل عمو
تو کارتونت رو ببین
فاز ترید بر ندار
میدونی اینجا نمیشه جوابت رو درست داد،میای شرین میشی
تو چی هستی اخه،تو چ درکی داری اخه،چ فهمی
لایق بودی،ادمای خفنی اینجا تحلیل میزارن
بلد بودی،اینجا دنبال تحلیل نبودی
حیف اونایی ک زحمت میکشن رایگان سیگنال میزارن،بعد تو میای مفت گویی میکنی
کاش الان پیشم بودی فقط ،همین
ناناس
چقد بی شعوری تو داش
تو خودت اگه خفن بودی اینقدر وقت نمیذاشتی طومار بنویسی
کسی که وقت میزاره قطعا میخواد که تو وقتتو از دست ندی اینجور آدمها خیلی کلاه سرشون رفته و وقت از دست دادن تو بفهم و با اطلاعات کافی وارد شو وقت با ارزش تو از دست نده
بیشعور
تو خوبی ؟چقد بهت زور داشت نکنه تو از اونایی ک تحلیل اشتباه میزاره
حالا شما خودتو ناراحت نکن سکته میکنی
الان مثلا تو تریدری !!! آخه بی شخصیت تو اگ تریدر بودی این حرف زدنت نبود بی سواد . پشت گوشی تکست مینویسی فک میکنی شاخی
و در جواب اون ک گفت هیچکی درست تحلیل نمیکنه باید گفت الان همه تحلیل گر شدن و تا حدودی این حرف درسته . اما کار درست اینه ک همه تحلیل های خوب رو ببینی و بتونی موقعیت خرید رو نسبت به روند بازار بسنجی و الان بازار خرسیه و بهترین موقعیت ها رو الان دارین تجربه میکنین
انشالله
فقط بیبی دوج..