رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

Mr.Trader
صعودی
فاندامنتال

زمان دقیق شروع آلت سیزن مشخص شد

بررسی داده‌های تاریخی نشان می‌دهد که هر ۴ سال یک‌بار، بازار آلت‌کوین‌ها وارد یک فاز صعودی قدرتمند شده است. این اتفاق در ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ تکرار شد و حالا همه نگاه‌ها به ۲۰۲۵ دوخته شده است.

🔹 هم‌اکنون نشانه‌هایی از انباشت و آماده‌سازی آلت‌کوین‌ها دیده می‌شود که شباهت زیادی به دوره‌های قبل از آلت سیزن‌های قبلی دارد. اگر این الگو دوباره تکرار شود، احتمال یک افزایش قیمت چشمگیر و جهش سهمگین در آلت‌کوین‌ها بسیار بالاست.

ideasخرید سریع ETH
با یک کلیک اتریوم (ETH) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

🔹 با توجه به ورود نقدینگی بیشتر به بازار، بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند که پس از تثبیت بیت‌کوین، آلت‌کوین‌ها هم انفجاری رشد کنند. آیا این بار هم تاریخ تکرار خواهد شد؟

هر واحد اتریوم (ETH) در این لحظه با قیمت ۱,۵۷۵ $، معادل ۲۶۱,۲۲۷,۱۲۲ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۰.۵ افزایش یافته است.
تحلیل های مرتبط
تریدری؟؟
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

سلام رفقا چطورین؟ اتریوم هم مثل کل بازار روندش نزولیه و اخیرا هم به ۱۵۰۰ دلار رسیده بود. بهترین کار اینه صبر کنیم قیمت به محدوده ۲ هزار دلار برگرده و یه شورت بگیریم تا ۱۵۰۰ و ۱۲۰۰ دلار؛ اما با ...

  • 5
Breaking
خنثی
فاندامنتال
بلند مدت

🚨 بنیاد اتریوم گفته که ساختار سازمانی خودش را تغییر داده و در همین راستا حدود ۲۰٪ از نیروهاش رو تعدیل کرده. هدف از این تغییرات، افزایش تمرکز روی توسعه فنی، بهبود عملکرد و سرعت بخشیدن به پیشرفت اکوسیستم عنوان ...

  • 4
ایلیا
صعودی
تکنیکال
میان مدت

یک ستاپ صعودی و پله‌ای (Spot) برای اتریوم (ETH) داریم. ایده اصلی اینه که سفارش‌های خرید لیمیت خودمون رو توی نواحی مشخص‌شده بچینیم تا از اصلاح احتمالی مارکت نهایت استفاده رو ببریم و برای اهداف بالاتر میان‌مدت آماده بشیم. 📥 پله‌های ...

  • 6
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
33 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
ایمان چراغی

عالیه

سعید

کو پس خبری از زمان دقیقی که تیتر زده بودید نبود

مهتاب

خوب نظر من اینه که در کل زرد ارز نخرید بدبخت میشید خرید آسان هم زیاد هزینه میبره…من ب تحلیلای داخل صرافی ها گوش کردم اصلا درست در نیومد ..بعدش الانم بازار به هم ریخته کسی نمیتونه ی تحلیل درست انجام بده ..چون به هم ریخته اما نظر من اینه ک همه اینا نقشه ترامپ ترامپ دیوانه رمزها را تا مرز جنون پایین میکشه و تا اوج بالا میبره مثل توکن خودش …نقشه داره انقد بیاره پایین مردم بترسن ترامپ بیت کوین بیشتری جمع کنه

چنگیز

این حرف شما درست اگه مردم برن بیرون پس کی میخا بخره جواب اینو بفرما

بهرامی

سلام لطفا ارز Lqra را بخرید اخه پروژه اش خیلی قوی هست

علی

سعی کنید ارز درست حسابی بگیرید وهولد کنید
مثلا اگه کسی سال ۸۴ بیت کوینBTC به اندازه یک میلیون میخرید الان بیش از صدهزارمیلیاردتومان پول داشت

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط علی
عرفان

سال ۸۴ بیت کوین BTC خخخخخخخ بیت کوین ۸۹ کشف شد.۹۶هم تازه ایرانیا میخاستن بخرنش.۸۴هه

علی

فقط طلا بخرید
اول طلای واقعی از بورس
دوم طلای دیجیتال بیت کوین

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط علی
کاک

MOMO بخرید… از ۰.۰۰۰۱ نمیاد پایین تر!

صادق

فقط ایکس امپاییر..
هرکس نخره ضرر خواهد کرد

جهان

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

لی لی

برا خرید سکه هم دقت کنید حتما از فروشنده فاکتور بگیرید

ایمون زاید

بورس ایران جای سرمایه گذاری نیست، الفرار

هدایت

بدترین جا برای سرمایه گذاری را انتخاب کردی!!!
اتریوم آوالانچ سویی سونیک ریپل هدرا کاردانو دوج کوین چین لینک وی چین
اینا ارزهایی هستن که میتونی با خیالت راحت پولتا بینشون تقسیم کنی، تو آلت سیزن آینده صعود اینا حتمیه👌

جهان

بادرودفراوان بنظرت توبورس ایران سهاماروبفروشم ارز دیجیتال بگیرم

سحر

قطعا همین کار رو بکن.، ولی سعی کن ارزی بگیری که ردیف ۳۰۰۰ به پایین ارزهای دیجیتال باشه در حوزه دیفای. موفق باشی

الماس

چه تضمینی هست که ارز زیر ۳۰۰۰ قرار رشد کنه ؟ بابا صدها ارز دیجیتال ساخته شده و از بین رفته

حامد

هرچه زودتر بزنی به چاک برد کردی

لی لی

درود
شک نکن
۱۰۰٪ بفروش
طلا یا ارز دیجیتال بخرید
البته سکه یا طلای بدون اجرت

مهندس

مراقب خودت باش
اینجا همه فاز میگیرن.کونتور ک نداره.

الماس

نه ، اینکارو نکن ، نه اینکه بورس ایران خوب باشه ، ارز دیجیتال ریسکش زیاد هست

حسام

۱۰۰ درصد بفروش

محمد

تا حالا کسی را ندیدم که تحلیل درستی انجام دهد

مهندس

خشگل عمو
تو کارتونت رو ببین
فاز ترید بر ندار

میدونی اینجا نمیشه جوابت رو درست داد،میای شرین میشی
تو چی هستی اخه،تو چ درکی داری اخه،چ فهمی
لایق بودی،ادمای خفنی اینجا تحلیل میزارن
بلد بودی،اینجا دنبال تحلیل نبودی
حیف اونایی ک زحمت میکشن رایگان سیگنال میزارن،بعد تو میای مفت گویی میکنی
کاش الان پیشم بودی فقط ،همین
ناناس

mth

چقد بی شعوری تو داش

خشن

تو خودت اگه خفن بودی اینقدر وقت نمیذاشتی طومار بنویسی

فرهاد

کسی که وقت می‌زاره قطعا میخواد که تو وقتتو از دست ندی اینجور آدمها خیلی کلاه سرشون رفته و وقت از دست دادن تو بفهم و با اطلاعات کافی وارد شو وقت با ارزش تو از دست نده

الماس

بی‌شعور

مهتاب

تو خوبی ؟چقد بهت زور داشت نکنه تو از اونایی ک تحلیل اشتباه میزاره

مجید

حالا شما خودتو ناراحت نکن سکته میکنی

حق ترین

الان مثلا تو تریدری !!! آخه بی شخصیت تو اگ تریدر بودی این حرف زدنت نبود بی سواد . پشت گوشی تکست مینویسی فک میکنی شاخی
و در جواب اون ک گفت هیچکی درست تحلیل نمیکنه باید گفت الان همه تحلیل گر شدن و تا حدودی این حرف درسته . اما کار درست اینه ک همه تحلیل های خوب رو ببینی و بتونی موقعیت خرید رو نسبت به روند بازار بسنجی و الان بازار خرسیه و بهترین موقعیت ها رو الان دارین تجربه میکنین

Reza

انشالله

فواد

فقط بیبی دوج..