رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

تریدر ژاپنی
صعودی
تکنیکال

ریپل اماده رشد ۴۰۰ درصدی

ریپل مثل یه سامورایی که بعد از سال‌ها مدیتیشن از خواب بیدار شده، شمشیرشو از غلاف کشید و سقف رو بریک کرد! یه پولبک تک‌ کندلی زد، انگار فقط برگشت که ببینه کسی جرأت داره جلوشو بگیره یا نه. حالا که الگوی صعودی تو تایم فریم روزانه تأیید شده، دیگه جای شک نیست، این حرکت می‌تونه یه پامپ تاریخی باشه.

این بار ریپل اومده که بازی رو عوض کنه! تارگت‌های ۶، ۱۰ و حتی ۲۰ دلاری رو می‌تونه لمس کنه و اگه خیلی وحشی بازی دربیاره، شاید دوباره جایگاه اتریوم رو تو بازار به چالش بکشه. اگه سال‌های قبل رو یادته، می‌دونی که وقتی ریپل می‌خواد حرکت کنه، رحم نداره و می‌تونه یه جهش دیوانه‌وار داشته باشه.

حالا وقتشه که تو هم مثل یه نینجا تو سکوت و خونسردی سوار این موج بشی! خریداریـــم، اما نه بدون فکر. با استاپ پشت محدوده‌ی حمایتی، که اگه بازی عوض شد، تو زمین بمونیم و نزنیم به دیوار ضرر. چون یه سامورایی واقعی همیشه با استراتژی و نظم می‌جنگه، نه با احساسات!

ideasخرید سریع XRP
با یک کلیک ریپل (XRP) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع
هر واحد ریپل (XRP) در این لحظه با قیمت ۱.۱۳۵۲ $، معادل ۱۸۱,۳۲۱ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۰.۷۶ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
fereshte
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

سلام به روی ماه همگی شما دوستان عزیزم! امیدوارم حال دلتون عالی باشه. ✨ امروز اومدم با یه بررسی سریع از ریپل (XRP) در تایم‌فریم ۲ ساعته. ریپل بعد از یه صعود عالی، الان تو یه اصلاح کوتاه‌مدته و داره به ...

  • 4
MR crypto
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

قیمت در تایم‌فریم ۱ ساعته داخل یک کانال نزولی قرار گرفته و به کف کانال رسیده؛ در این ناحیه احتمال یک واکنش صعودی و پولبک وجود داره. RSI همچنان فشار نزولی را نشان میده، اما در کوتاه‌مدت امکان اصلاح صعودی وجود ...

  • 11
MR crypto
صعودی
تکنیکال
میان مدت

ریپل (XRP) با حمایت حجم بالای خرید، خط گردن الگوی صعودی W رو رو به بالا شکسته و بعد از چند هفته بالاخره فرمون بازار رو دست خریدارها داده. نقطه ورود (در پولبک): قیمت بعد از تاچ کردن سقف ۱.۳۰ دلار، ...

  • 7
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
43 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
FM٪

برای ورود زمان مناسبیه اما به این زودیا اینقدر بالا نمیره بنظرم مدتی تو محدوده ۳تا۴ دلار میچرخه

سیتاس

دمت گرم مانندیک سامورایی باهوش و دلاوری 🙏

سیتاس

دمت گرم مانندیک سامورایی باهوش و دلاوری🙏😍

علی

عالی عالی فقط استاپ شده 🤣

مبین مرادی

میجرم لطف کنین نگاهی بندازین

حجت تمدن

دوستان.اونایی که ترید میکنن،جایگاه خودشونو دارن.من نظرم اینهاین ارزهایی که تو صرافی تبدیل هست که زیر یک تومانه.اینارو ادم بخره.بالخره تو دراز مدت که به یک تومان میرسه.اونوقته که حال میکنی از ثروتی که دستت رو میگیره.ما چند نفریم این حرکتو داریم میزنیم.جوابه.گفتم که شما هم در جریان باشین.ممنون از وقتی که گذاشتین مطلب رو از نگاه پر مهرتون گذروندین.

Pinkie pie

تو اگه پولدار بشی حلالت باشه
دمت گرم هم مودبی هم دست به خیر

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط Pinkie pie
Yasin

لطفا زمان رو توتحلیل تکنیکال بنویسین ممنون مثلا چه زمانی به۲/۵دلارحدودامیرسه یا چقدر باید صبرکنیم تابشه۲۰ دلار؟شایدبعدمدتهانشد۲۰دلار؟

محمد

ریپل تا ۲.۵ سقوط میکنه.در ۲.۷ و ۲.۶ اهرم خرید بذارید.بازار اوضاع جالبی نداره.

سیدعلی هاسنی

آفرین احسنت

حسام

میخوایید شخص دلسوز و باانرژی و ایراندوست رو بشناسی و بخواد بهت کمک کنه؟فقط کانال آقای تحلیلگر.بدون کمترین چشمداشت باور بفرمایید راه خیر رو نشونت میده.خودم چندماهه اومدم اما خدا خیرش بده ک خیر دیدیم.بقیه رو حداقلش ندیدم انصافا.

فرهاد

این حرف دروغ جهت تبلیغ آنقدر بالا نمی‌رود و نخواهد شد

اصغر

فیلم سامورایی کمتر ببین برات خوبه.

حمیدخانی

خداییش شما چی میزنی این تحلیل هارو بخورد مردم میدی بابا تو فیلم لینچان هم سامورایی هاش اینقدر تخیلی نمیزدن

مهدی

دوست دارم یک شمشیر سامورایی داشتم و نسل همه شما تحلیگران آبکی و الکی را منقرض کنم حدود دو ماهه همه ارزها نزولی یکی دو درصد بالا میره سه درصد پایین میاد همش ضرر کجا ۴۰۰ درصد همش دروغ و کلاهبرداری

ایمان

همش وعده وعید😉😁

حسین

اینا اگه دلسوز بودن و تحلیلگر دنبال فالو نبودن. صاف میگفتن اینجا بخرید،اینجا بفروشید، اینا همون یزید زمانه هستن. به خواهر مادر خودشونم رحم نمیکنن. چه رسد به من و شما

حسین

آقا آقا این چه دلسوزیه؟ چه همشهری،چه هم وطنی هستین شماها اخه؟ این تارگتهای فضایی چیه اخه؟ از کجا درش میارین. یکم انصافم خوب چیزیه. این خبرا نیست ملت،اگرم باشه به این زودیا نیست. ریپل قبل جهش یک نزولی خوشگل داره زیر سه دلار بعد می‌کشه بالا، حالا می‌تونه ۶۰-۷۰ تمن باشه تا ۱۵۰ . داداش ملت پول ندارن یکدفه جوگیر میشن دار و ندارشون رو رو قیمت بالا میخرن تا برگرده دو روز دیدی طول کشیده

پیام

تحلیلات درسته. فقط مواظب باش سودتو که گرفتی خارج بشی چون سامورایی‌ها در بعضی مواقع خودکشی می‌کنند.

Mojtaba.ch

اره خب از تحلیل قبلتم مشخص بود
چجوری میترکونه😂

amir

داش استاپ رو چند بزاریم اوکیه؟

Arash Ensan

الان؟ وقتشه؟

Arash Ensan

قیمت مارکت وارد شیم