
✨ تحلیل ارز BONE ✨
👀 اگه به چارت دقت کنید، این ارز قبلاً یه بار همین مسیر رو طی کرده! دفعه قبلی، وقتی ترندلاین نزولی خودش رو شکست، یه پولبک قشنگ به ناحیه حمایتی خودش زد. بعدش؟ 😏 یه رشد شگفتانگیز ۲۰۰ درصدی رو تجربه کرد! 🚀
حالا دوباره تاریخ داره تکرار میشه! این بار هم ترندلاین شکسته و شرایط کاملاً مشابه دفعه قبله. با توجه به الگوی تکراری، رشد ۳۰۰ درصدی کاملاً محتمله! 🌟
💡 این موقعیتها معمولاً فرصتهای طلایی هستن که باید با مدیریت سرمایه و دقت ازشون استفاده کرد. پس اگه دنبال سود خفنید، حواستون به این ارز باشه و استراتژیهاتون رو با دقت بچینید. 💎
استاپ لاس رو پشت ناحیه حمایتی قرار میدهیم. 📈
مقاومتهای قبلی نقطههای مهم برای بررسی هستن، پس حواستون به تارگتها باشه!
ریسک فری کردن سرمایهگذاری یادتون نره. 😊
🌟 نظرتون چیه؟ شما هم موافقید این ارز دوباره میدرخشه؟! 🌟
تحلیل موردنظر یافت نشد!



ببخشید یک سوال دیگه هم داشتم با این افت بازار باز هم امکان رشد ۳۰۰ درصدی برای این ارز وجود داره؟
اگه پشت باکس نارنجی نیومده هنوز هست اما ریسکش رفته بالا
با درود و احترام میشه بفرمایید از لحاظ بنیادی و بازاری، چه اتفاقاتی موجب جهش ۳۰۰ درصدی این رمزارز شد؟ و آیا همان تحولات یا همانند آن را متصور میدانید که برآورد تکرار همان جهش را دارید؟!
الگو های تکرار شونده تاریخی صرفا همین
سلام خسته نباشید
ببخشید من تازه وارد این کار ها شدم زیاد آشنایی ندارم
زمان دقیقی برای سود دادن این ارز وجود دارد؟
چون من یک مقداری از این ارز تهیه کردم
تاریخ نمیشه گفت اما نباید بره پشت ناحیه نارنجی استاپ گذاشتیم اونجا
شما درگاه های پرداخت رو باز کنید ما خودمان می دانیم چه بخریم و چه نخریم
فک کنم با شناسه بشه ریخت
درگاه از پشتیبانی صرافی بپرسید
سلام ممنونم از شما
لطفا یه تحلیل از ارز میجر بگذارید
سلام چشم میذارم سیسی میشه لایک کنی
فقط شیشه هست که میتونه این حد توزم زا باشه
:(((((((
سلام تحلیل از داگز میشه بزارید ۶۰درصد تو ضررم😞😞. ممنون
سلام چشم میذارم استاپ داشته باش همیشه
لطفا ارزهای معتبر تو تایم یک و چهار ساعت و کف روزانه هفتگی تحلیل کنید،با نقاط تایید شده،ممنون
سلام چشم انجام میدم براتون اما لایک فالو نمیکنید
سلام ممنونم از بابت اینکه تحلیل میکنید. اگر امکانش هست از عرض ایکس امپایر و راکی بیت هم یک تحلیلی برای آینده بکنید 🙏🙏🙏
راکی باید بیاد۰.۰۰۰۰۰۰۲۱
الان
۰.۰۰۰۰۰۰۰۲۷ یا ۸ هست
دلار
ارز x رو تحلیل کردم گذاشتم
راکی بیت هم میذارم براتون
همون دوج و شیبا و نهایتا فلوکی
TROG هم ریسکیه ولی خوبه
تمام
اره اما میم کوین های سود های خوبی میدن نمیشه ازشون گذشت
سلام ببخشید میشه یه تحلیل ازAGLD بزاری ممنون میشم
سلام چشم گذاشتم تو واچ لیست برات
میشه لایک فالووو کنی
شما رفتید یک ارز را تحلیل کردید که مدتی است مرده و استخوانهایش پوسیده شده اگر به این برسد و اگر به آن برسد و اگر مقاومت بشکند از مرز رد می شویم اگر و اگر و اگر…..و ارزها یک ماه همش ضرر
ببین اون ناحیه حکم تکرار تاریخ رو داره
مدیریت سرمایه فقط بکنی
پسررر خاله من تو دفتر ترامپ کار میکنه میگه ریپل بخررید قراره بشه صد دلار البته سر بیت کوین هم گفتم وقتی چهار میلیارد بود کامنت منو تایید نکردید ریپل اماده جهش بزرگ شده .
ایشالله از ریپل هم تحلیل میزنم
درگاه خرید صرافی ها کی درست میشه؟
هیچ وقت چیزی درست نشده ولی هر وقت صرافی ها باجی که بانک مرکزی میخواد بدن اونم با محدودیت درست میشه
اونم که مردم داشتن یکم درآمد در میاوردن..
حالا اونایی که بلدن اونم خشک کردن..
زندگی نمیکنیم که طو این مملکت
تو نع طو
تتر داری برام بزنی؟🥲
سیسی از پشتیبانی بپرس الان فک کنم با شناسه واریز میشه ریخت
هر کسی از هر ارزی مبلغ قابل توجهی خریده میآد بر اساس رویاهای خودش تحلیل میزاره
دوستان تحلیلها ۵۰. ۵۰ هستن یا افزایش یا کاهش گزینه سومی هم هست آیا؟ بعضی ها اعداد ارقامی هم میگن که ۹۰٪ اشتباه ۹٪ شانسی ۱٪ هم درست
دقیقا 👍🏻👏🏻
والا من طبق تحلیل خودم میخرم
بعدش ماها اصلا نمیتونیم حجم ایجاد کنیم چون سرمایمون کمه و نهنگ نیستیم
من رو حساب این تحلیل خرید زدم بخدا به خیر کنه
ایشالله ک سود میشه
یعنی الان باید خرید کرد وتاچه زمان صبر کرد بابت این سود؟؟؟
میخری استاپ رو بزار پشت ناحیه نارنجی مدیریت سرمایه فراموش نشه
سلام
یه تحلیل از دوج می تونی بزاری؟ دمت گرم
سلام چشم
میذارم واچ میشه لایک فالو کنی