رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

zizi
صعودی
تکنیکال

آماده رشد ۴۰۰ درصدی

تحلیل تایم فریم هفتگی اتریوم برای هولدرها 🌟

تو تایم فریم هفتگی، اتریوم توی یه الگوی مثلث صعودی بزرگ گیر افتاده که لبه بالایی این الگو در حدود ۳۵۰۰ دلار هست. این محدوده به‌عنوان مقاومت کلیدی در نظر گرفته می‌شه و هر شکست قدرتمند بالای این سطح می‌تونه آغازی باشه برای یه رشد انفجاری! 🚀✨

در صورتی که این مثلث به سمت بالا شکسته بشه، طبق محاسبات، تارگت نهایی اتریوم می‌تونه به حدود ۱۴,۲۲۲ دلار برسه که یه رشد ۳۴۸ درصدی از قیمت فعلی رو نشون می‌ده! 😍💎

حمایت قوی: خط روند پایینی که از سال‌ها پیش داره حفظ می‌شه، همچنان معتبره و قیمت روی اون واکنش نشون داده.

ideasخرید سریع ETH
با یک کلیک اتریوم (ETH) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

چند نکته برای هولدرها:

این نوع تحلیل بیشتر برای دیدگاه‌های بلندمدت مناسب هست، پس اگر قصد هولد دارید، به نوسانات کوتاه‌مدت توجه نکنید. 💪

اگه اتریوم تونست مقاومت ۳۵۰۰ دلار رو بشکنه، می‌تونه فرصت خرید یا اضافه کردن به پوزیشن باشه. ✨

مدیریت سرمایه رو فراموش نکنید، هیچ‌وقت با تمام دارایی وارد نشید. همیشه قسمتی از سرمایه رو برای فرصت‌های بعدی نگه دارید. 🔑

حالا نظر شما چیه؟ آیا فکر می‌کنید اتریوم می‌تونه این مقاومت کلیدی رو بشکنه؟ تو کامنت‌ها بگید نظرتون چیه! 💬🔥

هر واحد اتریوم (ETH) در این لحظه با قیمت ۱,۷۴۷ $، معادل ۲۷۸,۸۷۷,۴۸۵ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۰.۸۷ افزایش یافته است.
تحلیل های مرتبط
ایلیا
صعودی
تکنیکال
میان مدت

یک ستاپ صعودی و پله‌ای (Spot) برای اتریوم (ETH) داریم. ایده اصلی اینه که سفارش‌های خرید لیمیت خودمون رو توی نواحی مشخص‌شده بچینیم تا از اصلاح احتمالی مارکت نهایت استفاده رو ببریم و برای اهداف بالاتر میان‌مدت آماده بشیم. 📥 پله‌های ...

  • 5
MR crypto
نزولی
تکنیکال
میان مدت

اتریوم اصلاً اوضاع رو به راهی نداره و عملکردش این چند وقت افتضاح بوده؛ الان هم داره از پایین به سطح ۰.۷۸۶ فیبوناچی (گولدن پاکت آلت‌کوین‌ها) نزدیک می‌شه. قیمت حتی توانایی این رو نداشت که خودش رو به میانگین متحرک ...

  • 4
vahid kh
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

ETH

سلام و درود خدمت دوستان گرامی چارت اتریوم / تومان رو مشاهده میکنید ...

  • 23
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
43 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
آرت

قطعا پتانسیل رشد داره صبور باشید ….

منصور کاظمی

چی. دوباره‌ بگو متوجه نشدم

الماس

درود بر شما بدون هیچ تردیدی اتریوم در بلند مدت پرواز میکنه کف قیمتی ۲۸۰۰ تا ۲۹۰۰ اونم اگر بیت بریزه
تا ۵ ماه آینده قیمت کنونی اتریوم به تاریخ خواهد پیوست

سمیه

پپه۲رو تحلیل کرده بودی خریدم ولی رشد نکرد ریزش کرد بازم میشه تحلیل کنید

سعید

اتریوم اصلا نسبت به بیت رشد نکرده باید رشد کنه یه موقع یادم میاد بیت سی هزار بود ولی اتر رسید به پنج هزار الآنم باید به ده هزار برسه درصورتی که دامین بیت برسه زیر پنجاه

غلامرضا

باسلام ماکه خیری ندیدم با تحلیل بهترینها خریدم آمد پایین
فروختم رفت بالا

نیما

ن نمیتونه روند حتی نزولی هم میرسه این مثلث روی یک میم کویین دیگه داشتم که جواب خوبی نداد اینهم نزولی میشه

مجتبی

بازار ارز هیچ تحلیلی نداره والسلام

نازنین

از وقتی ترامپ اومده روی کار هیچ حرکت مثبتی نکرده فقط میواد جیب ملت رو به نفع خودش خالی کنه

امیر

به نظر من خیلی بیشتر جا داره برای رشد ،چون ارز دوم بازار خیلی از بازار عقب مونده ولی این رشد تو بلند مدت اتفاق خواهد افتاد.

بهمن

این نمودار با نمودار اتریوم خوانایی نداره

خانی

اتریوم دیگه تنبل شده بعیده به این عدد برسد

مسافر

به نظر من ۴۵۰%

حمید

آخرین افزایش قیمت اتریوم تا شروع جنگ روسیه با فنلاند تا ۴۶۰۰دلار از اون بالاتر نمیره

Ffff

اوکراین نه فنلاند

غلامحسن اینانلو

هیچکدام ازارزهای معرفی شده سودآورنبوده اند

خشایار

جهش قیمت اتریوم بزودی

محمدخانمحمد

خوبه که مثبت اندیشی.اما اتریوم تا ۲۶۳۰ سقوط میکنه و بعد بصورت خزشی و بلند مدت به ۳۰۰۰دلار میرسه

Mmm

🤣🤣🤣🤣🤣

حسن علیزاده کچلانلو

✍️🤺😭😂🦁❤️

Mahboobe

سلام من یه تحلیل خونده بودم که ابتدا به ۸۰۰۰ میرسه بعد اصلاح داره و بعد دوباره آماده صعود بزرگ میشه همون تارگتی که خودت گفتی

Mahboobe

زی زی جون بابت گراف هم تحلیل گذاشته بودی … من مقدار زیادی گراف دارم و اوایل پاییز گذشته به نرخ مناسبی خریدم الان هم سفارش ۰.۱۶ گذاشتم که اضافه کنم به نظرت به ۰.۱۶ میرسه و آیا نرخ مناسبی در نظر گرفتم یا ممکنه بیشتر هم بریزه؟ و اینکه دو تا تارگت بابتش گفته بودی آیا به محض رسیدن به تارگت اول کل گراف هامو بفروشم و بعدش به نرخ کمتر بخرم (چه نرخی؟) و یا اینکه نیمی از گراف هام رو در تارگت اول و نیم دیگر رو در تارگت دوم بفروشم؟

رضا

به نظر من ۲۹۰۰میرسه قدرت فروشندگان بیشتر تا خریدار