رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

zizi
صعودی
تکنیکال

شیبا در حال آغاز روند صعودی جدید

✅ آپدیت شیبا (SHIB)

سلام دوستای گل 🌸

همون‌طور که انتظار داشتیم، شیبا به حمایت ۰.۰۰۰۰۱۹۸ واکنش نشون داد و یه رشد قوی تا مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۱۹ داشت. 📈 این حرکت دقیقا مطابق تحلیل قبلی بود و الان شرایط برای ادامه مسیر صعودی مطابق سناریوی سفید فراهم شده. 🚀

💡 تحلیل تکنیکال:

ideasخرید سریع SHIB
با یک کلیک شیبا اینو (SHIB) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

شیبا بعد از واکنش به حمایت کلیدی ۰.۰۰۰۰۱۹۸، تونست به محدوده مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۱۹ برسه.

اگر بتونه بالای مقاومت تثبیت بشه، می‌تونه سناریوی سفید رو دنبال کنه و به اهداف بالاتر فکر کنیم.

در صورت برگشت، حمایت ۰.۰۰۰۰۱۹۸ همچنان سطح مهمیه.

📌 نکات مدیریت سرمایه:

اگر از این محدوده وارد معامله شدید، حد ضرر رو نقطه ورود قرار بدید و برای مدیریت بهتر، در نزدیکی مقاومت بعدی ۰.۰۰۰۰۲۴۳ مقداری سیو سود کنید. 💰

📊 نظر شما چیه؟ به نظرتون سناریوی سفید کامل میشه؟ تو کامنت‌ها نظرتونو بگید! 💬

هر واحد شیبا اینو (SHIB) در این لحظه با قیمت ۰.۰۵۴۵ $، معادل ۰.۷۳ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۴.۰۲۹ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
تریدر خسته
صعودی
تکنیکال
میان مدت

ببین، چارت SHIB/USDT بالاخره داره یه تکون‌هایی می‌خوره. توی تایم‌فریم روزانه، برای اولین بار از فوریه به این‌ور، اولین سیگنال صعودی واقعی صادر شده و ساختار داره به نفع گاوها تغییر می‌کنه. شیبا بعد از ماه‌ها حرکت داخل یه کانال ...

  • 9
EchoCharts
خنثی
تکنیکال
بلند مدت

بررسی چارت SHIB / USDT در تایم‌فریم Weekly نشون میده که قیمت در حال خروج از لبه‌ی بالایی الگوی Falling Wedge در تایم‌فریم هفتگی است. واکنش اخیر از زون حمایتی بلندمدت نشان می‌دهد فشار فروش تضعیف شده و بازار وارد ...

  • 1
تحلیل ساده
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

دارید می بینید همون روندی که براتون کشیدیم داره به واقعیت تبدیل میشه! الان وقت سیو سود هست! 🚫 البته توجه کنید این فقط تحلیل هست و توصیحه مالی نیست و لطفا حد ضرر فعال داشته باشید!

  • 0
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
10 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
سامان

من نظرم روی شیبا خوبه که سرمایه گذاری کنی یادت تون باشه رفتن بالا شیبا رو من که سرمایه گذاری کردم به امید رفتن شیبا به سمت کهکشان

بهنام

شیبا حیف وقت و پول دیگه دو تومان هم شد ارزش

Pili

خراب این تحلیلاتونم یا میریزه یا میره بالا خسته نباشین.بزار راحتتون کنم.یه لگ میگن چی میگن یه لگ نزولی ریز داره بازار تا قشنگ کف ببوسه و ازاونجا الت سیزن سال ۲۰۲۵ شروع میشه.نشون به این نشون بااین ریزشا سطح خرید اشباح شده و دامینس بیت کوین پایینه و اینا نشتنه الت سیزن هست.از دست رفتم کنترل بیت و بازار صودی ک وقتی الت کوینها قشنگ ریزش کردن و سطح خرید اشباح شده و اماده رشد بهتر از بیت هستن.مخصوصا چندتای اول. اتریوم.سولانا.دوج.ریپل

بهنن

شیبا یک ارز مرده است بعنوان یک هولدر اصلا پیشنهاد نمی‌کنم شما هم مثل من دچار ضرر سنگین شوید

باران

سلام احتمال داره به محدوده ۰.۰۰۰۰۲۳۰ برسه ؟ اگه رسید می تونیم شیبا رو بفروشیم ؟