
خب خب عزیزان دل؛ حالتون چطوره؟ یه تحلیل همچین سودده از داگز (DOGS) داشته باشیم ببینیم چخبره. متاسفانه از زمانی که ایردراپها تموم شدن و تب و تاب بازار برای توکنهای تلگرامی خوابید، توکنی مثل داگز نتونسته انتظارات رو برآورده کنه و همش تو کفهای قیمتی رنج میزده. نیازی به توضیح بیشتر راجب داگز نیست، پس بریم رو چارت!
با توجه به سنتیمنت نزولی تو بازارها و ۱۰ روز باقی مونده به تحلیف ترامپ، مارکت یکم گیج میزنه و بیشتر حال و هوای نزولی به خودش گرفته. یک ناحیه داریم بین ۰.۰۰۰۵۵ تا ۰.۰۰۰۵۶ دلار که استارت حرکت نزولی ما بوده و ممکنه کلی اردر فروش اونجا خوابیده باشه.
سناریو که دوس دارم اینه: DOGS خیلی اصلاحی شکل(یعنی پامپ نشه یوهو) برسه به محدوده، یه سیگنال خوب، مثل همر بده، و بعدش داگز رو شورت کنید تا ۰.۰۰۰۴ دلار.
مدیریت سرمایه فراموش نشه!
تحلیل موردنظر یافت نشد!



سلام آقا امیر وقت بخیر
به نظرتون داگز تاقیمت ۰.۰۰۵دلار میر تحلیلتون چیه
احتمالا برسه دادا. طبق سناریویی که دادم، از اونجا موقعیت شورت داریم.
منحنی میگه که آخر نزول و موقع صعودش هست امیدوارم همینطور بشه چون داگز زیاد کاری به اخبار تو بازار نداره
نمیدونم شاید دادا
درود
بهتر است تحلیلتان را برای خود نگه دارید و طرز صحبتتان را عوض کرده بچه بازی هم درنیارید…
باشه دادا خخخ
داگز از اولین لحظه افتتاح خودش سیر نزولی داشته به طرف صفر شدن سقوط میکند امیدی به صعودش نیست
واسه خودت حرف الکی نزن مثل ایکس فایر همین رو گفتن آخرش تا ۵۰ تومن هم رسید
سلام بهترین فرصت برای خرید داگز وسگ کلاهدار هست ولی باید صبر هم داشته باشید
درود امیرجان، به نظرت اگر دات با نرخ بین ۶ تا ۶.۲ بخرم خوبه یا ممکنه اونم برگرده به اون اولین نرخی که ابتدا ماه نوامبر رشدش از همونجا شروع شد؟ یعنی ۳.۵ تا ۴؟
حتما یه تحلیل تایم پایین میزارم بررسی میکنیم.