رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

عمو موسی
صعودی

ارز دیجیتالی که تیم سازنده ش منحل شده رو بخریم؟

#عمو_موسی

ارز دیجیتال کانستیتوشن (PEOPLE) داستان خیلی جالبی داره. اول از همه تحلیل قیمتی ازش بدیم بعدش توضیح میدیم چیه. توجه کنید که ارز کانستیتوشن بالاترین سقف تاریخیش (نزدیک به ۰.۲ دلار) رو از زمان لیست شدن تو بایینس دیگه ندیده. الان چی داریم؟

روند صعودیه و با توجه به فشار بولیش تو بازار و حجم معاملات، قیمت میتونه بالاترم بره. ناحیه اول بین ۰.۰۴۶۷۵ تا ۰.۰۴۴۷۶ دلار و ناحیه دوم بین ۰.۰۳۱۶۱ تا ۰.۰۲۹۶۱ دلار هستش. قیمت بهش رسید و سیگنال داد بخرین تا تارگت های بالاتر.

خب. یه گروه تو اینترنت بودن که باهم متحد شدن تا نشون بدن که قدرت مردم چقدر میتونه توی دنیای مجازی زیاد باشه. اونا هم مثل اونایی که سهام گیم‌استاپ رو بالا بردن، می‌خواستن با استفاده از ارزهای دیجیتال یه کار تاریخی انجام بدن، ولی نشد.

ideasخرید سریع USDT
با یک کلیک تتر (USDT) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

این گروه که اسمشون ConstitutionDAO بود، یه نسخه از قانون اساسی آمریکا که برای اولین بار بعد از ۳۳ سال قرار بود فروخته بشه رو می‌خواستن تو حراجی سوتبیز بخرن. تو چند ساعت کلی آدم جوین گروه دیسکوردشون شدن و آخرشم به ۲۰ هزار نفر رسیدن.

جالب اینه که الان این گروه منحل شده، اما توکنشون هنوز داره خرید و فروش میشه!

مدیریت سرمایه رو فراموش نکنید که تنها راه زنده موندن تو بازاره!

هر واحد تتر (USDT) در این لحظه با قیمت ۰.۹۹ $، معادل ۱۶۶,۴۵۶ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۰.۰۱۴ افزایش یافته است.
تحلیل های مرتبط
OBT
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

ترند چند روز اخیر بازار سینپس بوده که نمادش SYN هستش. یه تحلیل قبلا گذاشته بودم، اما قیمت به نواحی lورد نظر نرسید و رشد کرد. حالا سه تا اردربلاک تمیز داریم که میشن محدوده‌های ۰.۳۳، ۰.۲۴ و ۰.۱۹ دلار ...

  • 1
تریدری؟؟
نزولی
تکنیکال
کوتاه مدت

سلام رفقا چطورین؟ بیت کوین (BTC) امروز یه سقوط ناگهانی کرد و به محدوده ۵۸ هزار دلار رسید. البته قیمت سریع برگشت که نشون میده فقط استاپ فیشینگ بوده. به نظرم فعلا چیزی برای لانگ بیت کوین نداریم و بهترین سناریو ...

  • 2
تریدری؟؟
نزولی
تکنیکال
کوتاه مدت

سلام رفقا چطورین؟ با سقوط امروز بازار، قیمت ریپل هم کف اخیرش در سطح ۱.۰۵ دلار رو شکست و ادامه روند نزولیش تایید شد. حالا به نظرم بهتره قیمت یکم دیگه ریزش کنه، بیاد تو اصلاح تا ۱.۱۵ دلار و از ...

  • 4
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
5 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
Ebi

این همه داستان گفت آخرش میگه ارز خوبیه

سعید

ممنون ارز خوبیه.انقدر ارزهای پر پتانسیل تو بازار هست که آدم نمیدونه کدومو بخره

فردوسی؟

منحل شده. شما میگی ارز خوبیه!