رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

امید
صعودی

اگر این ارز برگرده به سقف قبلیش، یه رشد ۶۰۰ درصدی در انتظارشه!

سلام. نمودار قیمتی انکر (ankr) داریم در تایم فریم روزانه. سعی کردم مواردی که به چشمم اومده رو تو تصویر مشخص کنم. شما هم اگر موردی هست رو ذکر کنید تا با هم بتونیم تحلیل جامعی رو از این ارز داشته باشیم.

اولین چیزی که مشخص کردم روند صعودی این ارز بوده، یک روند صعودی شارپ که قیمت رو از ۰.۰۰۱ به ۰.۲۲ دلار رسوند و یه رشد ۲۵۰۰ درصدی رو به همراه داشت.

بعد از اون قیمت یک الگوی سقف دوقلو رو ایجاد کرد و شروع به اصلاح کرد، این روند اصلاحی قیمت رو از ۰.۲۲ به ۰.۰۱۵ رسوند. از اینجا به بعد رو بیشتر دقیت کنید.

خب پس دیدیم روند صعودی ما اصلاحش رو شروع کرد، خب حالا اصلاح تموم شده، آیا به کف قیمتی رسیدیم، آیا باید منتظر از سر گرفتن روند صعودی باشیم؟

ideasخرید سریع USDT
با یک کلیک تتر (USDT) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

به نظرم بله، به احتمال زیاد روند اصلاحی انکر تموم شده. چرا؟

قیمت ۰.۰۱۶ تونسته از کاهش بیشتر قیمت جلوگیری کنه و همین سطح اجازه نداده که قیمت کف پایین تری ایجاد کنه.

اما این همه ماجرا نیست! موردی دومی که باعث میشه در نظر بگیریم روند اصلاحی تموم شده، خروج قیمت از کانال نزولی و پولبک به این کانال هست.

به نظرم با شرایط فعلی قیمت ankr در یک محدوده بزرگ بین ۰.۰۱۵ تا ۰.۰۵۰ نوسان خواهد کرد. در حال حاضر قیمت تمایل بیشتری برای رسیدن به مقاومت ۰.۰۵۰ داره. در صورت بریک اوت قیمت از این ناحیه به صورت قطع میتونیم انتظار تغییر روند رو داشته باشیم.

پس در حال حاضر میشه از قیمت ۰.۰۲۰ به عنوان حدضرر و ۰.۰۵۰ دلار به عنوان تارگت استفاده کرد. برای ورود در تایم های پایین تر اقدام به ورود در نواحی مناسب به عنوان مثال قیمت ۰.۰۲۵ دلار باشید.

هر واحد تتر (USDT) در این لحظه با قیمت ۰.۹۹ $، معادل ۱۶۶,۴۸۸ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۰.۰۲۳ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
معامله‌گر ایرانی
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

دفعه قبل که راجب تتر حرف زدیم، قیمت ۱۶۰ هزار تومن بود. طبق چیزی که انتظار داشتم، قیمت صعودی شده و به محدوده ۱۶۶ هزار تومن رسیده. میتونیم در محدوده‌ ۱۷۰ هزار تومن شورت بگیریم تا ۱۵۴ و ۱۴۰ هزار ...

  • 3
OBT
نزولی
تکنیکال
کوتاه مدت

امروز میم کوین بونک (BONK) کف شش‌ماهه خودش رو شکست و داره سقوط میکنه. اردربلاک‌های نزولی زیادی در محدوده ۰.۰۰۰۰۰۴۵ تا ۰.۰۰۰۰۰۴۷ دلار قرار گرفتن که اگر قیمت بهشون برگرده، احتمالا فشار فروش ببینیم. اگرم میخواین ریسک کنید، اردر بلاک ...

  • 2
Breaking
صعودی
فاندامنتال
بلند مدت

🚨 بلک‌راک با حدود ۱۴ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت، اخیرا پیشنهاد کرده سرمایه‌گذارا بین ۱ تا ۲ درصد از سبد سرمایه‌گذاری خودشون رو به بیت‌ کوین اختصاص بدن. به گفته این شرکت، «حتی یک تخصیص کوچک به بیت ‌کوین میتونه ...

  • 4
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
9 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
سوران

دوست عزیز اگر از جایی که روند اصلاحی رو علامت زدی ، یک خط روند از جایی که کانالش رو تشکیل داده بکشیم و به نوک قله‌ی بعدی وصل کنیم و امتداد بدیم میرسیم به بقیه‌ی قله ها و یک مقاومت بلند مدت رو میبینیم که هر بار با برخورد به اون مقاومت ، قیمت ریخته شده اما در یکی دو برخورد اخر قیمت کف بالاتر تشکیل داده و نتونسته به قیمت های پایین‌تر پرتاب کنه .
نظر بنده اینه که قیمت اگر این خط رو بشکنه ، به قله بر میگرده و یک سقف جدید و شاید سقف سه قلو در هفتگی تشکیل بده . مرسی که این چارت رو گذاشتی که ببینیم .
دوم اینکه در عرضه و تقاظا یه قانون دارن که میگن وقتی بعد از اسپایک یک الگو تشکیل میشه ، الگو شکسته میشه و قیمت به نقطه ای که گره هستش در بدنه ی اسپایک بر میگرده و از اونجا کانال شروع میشه . به این نقطه در سبک های دیگه اف وی جی میگن . الان قیمت وقتی اصلاح کرده و پایین اومده ، دقیقا به همون گره در بدنه‌ی اسپایک رسیده و کف پایین تر تشکیل نداده .

حمیدرضا

سلام. وعرض ادب ممنون بخاطر وقت باارزشتون روصرف کمک ویاددادنبه مامیکنند .تشکر میکنم خدا قوت

سعادت تهران

بله
موافقم
ولی
Feg
بهتره

علی

طبق تجربه چندین ساله خیلی کم پیش امده که کسی ارزی خریده باشه که بیست برابر یا ده برابر سود کرده باشه تجربه من میگه تا نفر اخر تخلیه نشن رشد شارپی وجود نداره بازیگردان سهم که خود سهم رو ساخته انقدر سهم رنج میده تا همه رو خسته کنه تا نفر اخر تخلیه نشه رشد نمی کنه شاید تا صد و یا دویست درصد رو هم سود بده اونم با کلی رنج که همه از ترس سهم ها رو بفروشن و نکته بعدی که بعد کلی تحربه کسب کردم حجم ولوم بیست چهار ساعته همش فیک هست و واقعی نیست زمانی متوجه فیک بودن ولوم بیست چهارساعته میشین که سهم های رو بررسی کنید که توکن سوزی دارن تمام سهم های که توکن سوزی دارن ولوم بیست چهار ساعته واقعی دارن چون اگر بیشتر از ولوم بیست چهارساعته نشان بدن باید بر اساس همین ولوم توکن سوزی کنند

علی

مسئله تو اگر هست…