رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

ya30
صعودی
تکنیکال

آلت سیزن کی شروع میشه؟

خوشگل موشگلا چطورین؟ همه منتظر آلت سیزن هستید یا چی؟ بیاد یه نگاهی رو دامیننس تتر بندازیم ببنیم میشه آلت سیزن رو پیش‌بینی کرد یا نه!

دامیننس تتر نمایانگر نقد شدن معامله‌گرها در بازاره؛ خب یعنی چی؟ هر زمان دامیننس افزایش داشته باشه و دامیننس بیت هم ثابت بمونه، آلت کوین‌ها معمولا ریزش شدیدی می‌کنن.

حالا اگر دامیننس تتر ریزش کنه و باز هم دامیننس بیت کوین ثابت بمونه، اونموقع جیجینگ بازی بازار شروع میشه و می‌تونیم رشدهای انفجاری تو بازار آلت کوین‌ها یا همون آلت سیز رو ببینیم.

(جیگرا این تحلیل من بر این فرض استواره که دامیننس بیت کوین ثابت بمونه، چون اگر ریزشی یا صعودی بشه داستان ما فرق میکنه!)

ideasخرید سریع USDT
با یک کلیک تتر (USDT) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

طبق نقاشی‌های که براتون رو چارت کشیدم، اگر دامیننس تتر ناحیه ۳.۷۵ درصد رو پرقدرت به سمت پایین بشکنه و بعدش به همین محدوده اصلاح بده، احتمال خیلی زیاد الت سیزن شروع میشه.

توجه کنید این ناحیه خیلی برای ما مهمه. از اون طرف، اگر دامیننس موفق به شکست ۳.۷۵ درصد نشه، احتمالا آلت سیزنی در کار نیست و تا ۷.۵ درصد برای تتر جا هست.

این سناریوها رو جدی بگیرید! این یه دستوره؟ آره دیگه مدیریت سرمایه رو رعایت کنید.

فعلا خدانگهدار!

هر واحد تتر (USDT) در این لحظه با قیمت ۰.۹۹ $، معادل ۱۵۹,۹۳۱ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۰.۰۱ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
معامله‌گر ایرانی
نزولی
تکنیکال
کوتاه مدت

جنگ، مذاکره و توافق! چیزی که بعد از تمام بالا پایین‌های تتر میبینیم، اینه که قیمت یه روند نزولی تو دل یک رشد بزرگ ساخته. پس اگر قرار باشه، روند نزولی ادامه داشته باشه، میتونیم در محدوده‌ ۱۷۰ هزار تومن ...

  • 1
fereshte
صعودی
فاندامنتال
میان مدت

قیمت تتر نزدیک به ۱۵۶ هزار تومان! دوستان عزیز توجه داشته باشید که: نزدیک‌تر شدن قیمت تتر به نرخ دلار مرکز مبادله (تالار دوم) = ایجاد موقعیت جذاب‌تر برای خرید. 👌

  • 8
تریدر خسته
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

خلاصه بگم، بعد اینکه این خط روند نزولیِ لعنتی شکسته شد، دامیننس تتر الان قشنگ نشسته روی حمایت افقی کلیدی‌ش و داره استراحت می‌کنه. وضعیت فعلی: تا وقتی این سطحِ حمایتی زیر پاش سفت باشه، یه نوسان رو به بالا (Bounce) ...

  • 6
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahboobe

مرسی از تحلیل خوبت، به امید خدا از فردا که اول ماه و اول سال میلادیه شروع میشه ، لطفا اتریوم کلاسیک رو هم تحلیل کن. بین ۲۵ تا ۳۰ خریدم تا چند میره بالا؟

Mahboobe

مرسی دوستم، بوس بوس 🙂

امیر

سلام برای بهترین تحلیل بیا به آدرس ایمیلم