رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

امیر
صعودی
تکنیکال

پنکیک سواپ (CAKE)، محدوده عالی برای خرید و کسب سود

خب عزیزان دل؛ بریم آپدیت داشته باشیم؟خیلی وقت پیش از پنکیک سواپ (CAKE) تحلیل داشتم و دو ناحیه مشخص کرده بودم. خب چند معامله لانگ و شورت داشتیم که سود خوبی هم گرفتیم (اگر مایلید کلمه CAKE رو سرچ کنید تحلیل های قبلی رو میاره.)

خب بدوییم رو چارت! یک ناحیه خوب برای معامله داریم که میتونه اردر خرید منتظرمون باشه اونجا. این ناحیه بین ۳.۲۱ تا ۳.۰۵ دلار قرار داره.

سناریویی که تو ذهنمه اینه: CAKE بیاد خیلی آروم و زشت به ناحیه مورد نظر اصلاح بده و بعد از گرفتن یه سیگنال مثل همر یا تغییر روند تو تایم پایین‌تر، پنکیک سواپ رو لانگ بشیم تا بالاترین سقفی که ازش اصلاح داده.

توجه کنید در این تحلیل نزدیک‌ترین نقطه ورود رو برای ورود به CAKE انتخاب کردم که خب ممکنه پرریسک باشه.

ideasخرید سریع CAKE
با یک کلیک پنکیک سواپ (CAKE) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

مدیریت سرمایه فراموش نشه!

هر واحد پنکیک سواپ (CAKE) در این لحظه با قیمت ۱.۳۳۷۲ $، معادل ۲۱۵,۶۸۳ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۳.۱۷ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
MR crypto
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

بچه‌ها پوزیشن Long روی ارز CAKE فعاله. طبق چارت، نقطه ورود ما محدوده زرد، حد ضرر روی خط قرمز و اهداف میان‌مدت و نهایی روی خطوط سبز تنظیم شده. برای این معامله اهرم ۵ تا ۲۰ برابر پیشنهاد می‌شه، اما ...

  • 8
مکس خونسرد
صعودی
تکنیکال

سلام به رفقای خونسرد بازار . CAKE داره رو محدوده‌ی حمایتی ۲.۵ تا ۲.۸ دلار نوسان میکنه و هر بار ازش یه جهش کرده؛ سه تا واکنش مثبت یعنی خریدارا هنوز زنده‌ان 💪 الان همه نگاه‌ها به ترندلاین نزولی دوخته شده. ...

  • 7
تی تی
نزولی
تکنیکال

🧐 چی شده؟ یه آپدیت از پنکیک سواپ (CAKE) دارم. من تحلیل بنیادی کار نمی‌کنم، ولی بد نیست بدونیم چرا قیمت‌ها از دیشب انقدر ریزش کردن. مشخصه که دست آقای ترامپ و بازهم سیاست‌های آمریکا تو کاره و به دلیل اعمال ...

  • 6
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
10 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
جابر

سلام من یکم بالا تر از قیمت ورود تون خرید کردم الان تو سود هستن بفروشم یا چی

Eli

الان باید خرید یانه؟

راضیه

سلام میگم من الان ازش دارم بنظرت بفروشم بعد که اومد پایین بخرم دوباره؟

SIAVSH61M

هر کی با طناب شما بره پایین فاتحش خوندس

شبرو

من با طنابشون تا الان کلی سود کردم
ممنونم ازتون آقا امیر
خواستین ایدی تلگرامم برای شات های خرید با تحلیل ها

حسین

باسلام و خسته نباشید والا خدارو شکر من با تحلیل این سایت سود هم کردم نمیدونم برای چی این حرف میزنید