
خب خب عزیزان دل؛ بریم یه تحلیل دیگه داشته باشیم؟استلار (XLM) رو همه میشناسید؛ اگرم نه که استلار یک شبکه غیرمتمرکز همتا به همتا (P۲P) هستش که در سال ۲۰۱۴ ایجاد شد.
خب بدوییم رو چارت! یک ناحیه خوب برای معامله داریم که ممکنه کلی اردر برای خرید XLM اونجا خوابیده باشه. این ناحیه بین ۳۳ تا ۳۵ سنت قرار داره.
سناریویی که تو ذهنمه اینه: XLM بیاد خیلی آروم و زشت به ناحیه مورد نظر اصلاح بده و بعد از گرفتن یه سیگنال مثل همر یا تغییر روند تو تایم پایینتر، استلار رو لانگ بشیم تا بالاترین سقفی که ازش اصلاح داده.
مدیریت سرمایه فراموش نشه!
تحلیل موردنظر یافت نشد!



سلاموقتبخیرچقدرطولمیکشیبهحدنصاببرسه
سلام
دوج فروش یا نگهداری
سلام
تحلیل دوج لطفا
ناحیه های فروش و خرید یا فعلا نگهداری
سلام
تحلیل دوج لطفاً
موفق باشید
درود تارگت استلار چنده و چه مدت طول میکشه تاچ بشه؟
داداش چندروز طول میکشه بره بالا
سلام داداش ترو هرکی رو که دوست داری تحلیل دوج کوین رو هم بزار به هرکی گفتم هیشکی نمیزاره اگه بزاری خیلی ممنون میشم خیلی نیاز دارم توی۰.۴۲۳ خرید زدم الان ضررم نمیدونم بفروشم تا زیاد ضرر نکنم یا نگه دارم اگه بزاری ممنون میشم تکی به مولا
درود. به نظرتون تا فردا وقت داریم؟ چون من امروز آئوو خریدم و دیگه پول نمیشه واریز صرافی کرد. و اینکه بالاترین سقفش دوباره کی میرسه؟ هدرا تا چند اصلاح داره؟
لطفا major رو تحلیل کنید