رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

امیر
صعودی
تکنیکال

استلار (XLM)، بهترین محدوده برای خرید و سرمایه گذاری

خب خب عزیزان دل؛ بریم یه تحلیل دیگه داشته باشیم؟استلار (XLM) رو همه میشناسید؛ اگرم نه که استلار یک شبکه غیرمتمرکز همتا به همتا (P۲P) هستش که در سال ۲۰۱۴ ایجاد شد.

خب بدوییم رو چارت! یک ناحیه خوب برای معامله داریم که ممکنه کلی اردر برای خرید XLM اونجا خوابیده باشه. این ناحیه بین ۳۳ تا ۳۵ سنت قرار داره.

سناریویی که تو ذهنمه اینه: XLM بیاد خیلی آروم و زشت به ناحیه مورد نظر اصلاح بده و بعد از گرفتن یه سیگنال مثل همر یا تغییر روند تو تایم پایین‌تر، استلار رو لانگ بشیم تا بالاترین سقفی که ازش اصلاح داده.

مدیریت سرمایه فراموش نشه!

ideasخرید سریع XLM
با یک کلیک استلار (XLM) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع
هر واحد استلار (XLM) در این لحظه با قیمت ۰.۱۹ $، معادل ۳۱,۵۹۱ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۸.۰۳۳ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
تریدر خسته
خنثی
تکنیکال
میان مدت

چارت استلار (XLM) بی‌صدا رفته تو اتاق فرمان و داره دکمه‌های یه نوسان سنگین رو تنظیم می‌کنه. بعد از اون رالی وحشیانه‌ای که قیمت رو از کف ۰.۱۴۶۲ تا سقف ۰.۲۹۸۱ دلار بالا کشید، مارکت یه نفس راحت متمایل به ...

  • 5
ایلیا
صعودی
تکنیکال
بلند مدت

استلار بعد از ماه‌ها درجا زدن زیر خط روند نزولی، بالاخره مقاومت مهم ۰.۲۴ تا ۰.۲۵ دلار (منطقه عرضه قبلی) رو پرقدرت شکست و ساختار بازار رو صعودی کرد. ازونجایی که این شکست بعد از یه دوره طولانی انباشت اتفاق ...

  • 8
MR crypto
صعودی
تکنیکال
بلند مدت

🚨 شاید در یکی از مهم‌ترین مقاطع تاریخ بازار کریپتو قرار داریم به‌نظر می‌رسه فرصت‌هایی که الان در بازار دیده میشه، شاید تا سال‌ها دوباره تکرار نشن. برای مثال، Stellar بعد از سقف تاریخی ژانویه ۲۰۱۸ وارد یک اصلاح زمانی ...

  • 16
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
9 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
فیروز

سلام‌وقت‌بخیرچقدرطول‌میکشی‌به‌حدنصاب‌برسه

ندا

سلام
دوج فروش یا نگهداری

ندا

سلام
تحلیل دوج لطفا
ناحیه های فروش و خرید یا فعلا نگهداری

مهدی

سلام
تحلیل دوج لطفاً
موفق باشید

هما

درود تارگت استلار چنده و چه مدت طول میکشه تاچ بشه؟

رضا

داداش چندروز طول میکشه بره بالا

Amir

سلام داداش ترو هرکی رو که دوست داری تحلیل دوج کوین رو هم بزار به هرکی گفتم هیشکی نمیزاره اگه بزاری خیلی ممنون میشم خیلی نیاز دارم توی۰.۴۲۳ خرید زدم الان ضررم نمیدونم بفروشم تا زیاد ضرر نکنم یا نگه دارم اگه بزاری ممنون میشم تکی به مولا

Mahboobe

درود. به نظرتون تا فردا وقت داریم؟ چون من امروز آئوو خریدم و دیگه پول نمیشه واریز صرافی کرد. و اینکه بالاترین سقفش دوباره کی میرسه؟ هدرا تا چند اصلاح داره؟

Chillguy

لطفا major رو تحلیل کنید