
با توجه به بنیاد بسیار خوب شیبا اینو و جاماندگی از رشدهای اخیر و همچنین شدت افزایش توکن سوزی در روزهای اخیر, شخصا در حال خرید شیبا اینو هستم. و اعتقاد دارم یک پامپ شارپ روزانه خواهد داشت. (احتمال یک رشد حداقل ۱۰۰ و حداکثر ۳۰۰درصدی)و در تایم فرم چهار ساعته رشد. تا ۰/۰۰۰۰۳۹ وجود دارد. قیمت اکنون ۰٫۰۰۰۰۲۶ USDT
تحلیل موردنظر یافت نشد!



این چه تحلیلی بود یه چیزی میگین و میرین کجا قیمت تا ۳۹ رفت
ما رو که بدبخت کردی
اگر مردی تمام نظرها رو بزار تا آدم بهتر بشناستتون
آخه انصاف هم خوبه ۴تا آدم مبتدی به شماها اعتماد میکنن، این درست نیست که اینقدر ضرر میکنن
خیلی ضرر کردم
یعنی میره بالا
فقط بی زحمت زمان فروشش رو هم اطلاع بده بهمون
عالی
تا کی سیو سود کنیم
عالی
ما سوار موجیم. فعلا که خوبه اوضاع
آفرین، دقیقا با شما موافقم… مزد صبرم رو گرفتم. در مورد چین لینک تحلیلتون چیه؟