رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

رضا خاکشور
صعودی
تکنیکال

یک تحلیل احتمالی از ریپل کبیر و تاریخ ساز

درود دوستان قبلا گفته بودم ریپل بزرگترین پرچم کریپتو میشه ولی کسی جدی نگرفت متأسفانه این تحلیل رو ممکن میدونم صد درصد نیست ولی به هر حال با این افزایش رشد ریپل امکان کمی داره که ریزش شدید کنه چون پشتوانه قوی گویا پیدا کرده و احتمال ریزش زیادش کمه بازم نباید احساسی برخورد کرد والله اعلم

ideasخرید سریع XRP
با یک کلیک ریپل (XRP) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع
هر واحد ریپل (XRP) در این لحظه با قیمت ۱.۰۸۲۶ $، معادل ۱۷۷,۸۲۵ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۲.۰۳۳ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
ایلیا
نزولی
تکنیکال
کوتاه مدت

دوباره سلام. نگاهی به وضعیت ریپل (XRP) در تایم‌فریم ۱ ساعته بندازیم که نشانه‌هایی از ضعف و افزایش فشار فروش رو داره از خودش نشون میده. قیمت بعد از اینکه نتونست خودش رو بالای محدوده مقاومت ۱.۱۲ دلار تثبیت کنه، رو ...

  • 0
fereshte
خنثی
تکنیکال
بلند مدت

سلام به همگی… امیدوارم روزتون پر از انرژی مثبت باشه. ✨ چارت ریپل (XRP) در تایم‌فریم هفتگی، داخل یک الگوی کنج (Wedge) بلندمدت در حال فشرده شدنه و دقیقاً بالای یک محدوده حمایتی خیلی مهم قرار گرفته. هر چقدر قیمت به ...

  • 4
fereshte
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

سلام به روی ماه همگی شما دوستان عزیزم! امیدوارم حال دلتون عالی باشه. ✨ امروز اومدم با یه بررسی سریع از ریپل (XRP) در تایم‌فریم ۲ ساعته. ریپل بعد از یه صعود عالی، الان تو یه اصلاح کوتاه‌مدته و داره به ...

  • 4
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
8 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
ماسک ایرانی

شماها دیگه کی هستید همتون تحلیل برد دارید ولی زرشک تو این ۱۰روز بدجور کله میشید این از من نصیحت وقتی اصرار به خرید دارند باخت بزرگی پشتش

مجتبی

سلام هیچکس نمیدونه این ریپل اخرین قیمتی که ثبت میکنه چقدرمیشه یعنی بالاترازاینم میره

حمید

میگن از بیت میزننه جلو میگن ۲۰هزار دلار میشه میگن ۱۱هزار دلار میشه میگن ریزش میکنه میشه ۱۴۰ ولی ی چیز نمیگن کسی میاد بگه چه جور تاجر نفت بشو چه قالی ببر اروپاه بفروش پسته ببر ماشین وارد کن همش دروغه گوش نده الله اعلم.

عبدالغفور تقانی

سلام لطفا راهنمایی کنید از نقطه صفر صفر صفر چطور شروع کنم. هنوز کیف رمز ارز ندارم ، در هیچ صرافی عضو نشدم ،ولی خیلی دوست دارم ریپل و دوج کوین بخرم بگذارم

هدایت

نوبیتکس را نصب کن پولاتا واریز کن بعدم بده ریپل بخر، بزار تو همون نوبیتکس بمونه، اگه هم بتونی به کیف پول تراس والت انتقال بدی ک بهتر البته بشرط اینکه تو انجام انتقال اشتباه نکنی و بگا نری

Afshin

باید برات کیف پول بسازم بخری بریزیم توش

Ali

کلاه بردار میخوای پول های یارو بدبخت رو‌ هاپولی کنی؟
آهای مدیر سایت ایشون رو بلاک کن لطفا

علیرضا ابراهیم پور

دوست عزیز آقای تحتانی ، توی این اوضاع نمی تونی به هیچ کسی اعتماد کنی و نباید هم اعتماد کنی. چون با یک اشتباه تمام پس انداز و داریی شما از بین می‌ره. پیشنهاد اول من اینه که یکم وقت و یکم هوش و دانش نیازه و خودت با دیدن فیلم های آموزشی و مطالعه انجامش بده ، اگه هم مقدور نبود برات از یک آدم خیلی خیلی مطمعن که در زمینه رمزارز مهارت داره فقط راهنمایی و کمک بگیر و خودت انجامش بده