رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

Ostad
صعودی
تکنیکال

ریپل

با سلام به مردم عزیزم ام همین طور که می‌بینید ریپل یک سقف صعودی خوبی رو میخواد بزنه که تا ۱,۴۷ریزش داره بعد سقف بعدی خود را تا ۴,۵دلار میزنه بعدیک اصلاح قیمتی میزنه تا ۳,۲۵دلار میزنه بعدش سقف تاریخی خودش رو تا سقف ۹,۰دلار میزنه پرو سود باشید دوستان گرامی ایران

ideasخرید سریع XRP
با یک کلیک ریپل (XRP) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع
هر واحد ریپل (XRP) در این لحظه با قیمت ۱.۰۹۷۸ $، معادل ۱۸۰,۳۵۳ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۰.۶۲ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
ایلیا
نزولی
تکنیکال
کوتاه مدت

دوباره سلام. نگاهی به وضعیت ریپل (XRP) در تایم‌فریم ۱ ساعته بندازیم که نشانه‌هایی از ضعف و افزایش فشار فروش رو داره از خودش نشون میده. قیمت بعد از اینکه نتونست خودش رو بالای محدوده مقاومت ۱.۱۲ دلار تثبیت کنه، رو ...

  • 0
fereshte
خنثی
تکنیکال
بلند مدت

سلام به همگی… امیدوارم روزتون پر از انرژی مثبت باشه. ✨ چارت ریپل (XRP) در تایم‌فریم هفتگی، داخل یک الگوی کنج (Wedge) بلندمدت در حال فشرده شدنه و دقیقاً بالای یک محدوده حمایتی خیلی مهم قرار گرفته. هر چقدر قیمت به ...

  • 4
fereshte
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

سلام به روی ماه همگی شما دوستان عزیزم! امیدوارم حال دلتون عالی باشه. ✨ امروز اومدم با یه بررسی سریع از ریپل (XRP) در تایم‌فریم ۲ ساعته. ریپل بعد از یه صعود عالی، الان تو یه اصلاح کوتاه‌مدته و داره به ...

  • 4
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
16 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
جعفر

سلام. این تحلیل را من تکذیب میکنم

محمدرضا ا.

۸۰ درصد تحلیل ها درسته .فقط کوتاه و مفصل اشاره بشه به حدود روز یا حدود هفته در تغییرات ، کمک شایانی خواهد شد به همه دوستان . سپاسگزارم

علی

داره درست میگه .الگوریتم هر تایم فریم ترید متفاوتی با تایم های غیراز خودش داره .

Ostad

بله درسته من به همه مردم عزیزم میگم هر چارتی که ترید میکنید با هم فرق میکنن من به همه میگم اگر تحلیلی می‌بینین خودتون هم با تجربه ای که بدست آوردین تحلیل کنید بعد خرید خودتونو انجام بدین

محمد

یه درصد فک کن این چیزایی که گفتی اتفاق نیفته.بابت ضررهایی که بقیه کنن باید جواب بدی اون دنیا .خیلیا سنشون کمه نکن این کارو بامردم وقتی مطمئن نیستی.

Ostad

من از دیدگاه خودم با ترجبه ای که دارم میزارم بعدشم تمامی ارزهایی که حتی استادهایی که تحلیل میکنن پیش بینی هستش وگرنه شما ربات هم فعال کنی بازم ضرر خودشو داره

عماد

برید کنار نوسترآداموس اومده،

Ostad

خوش اومدی

بهنام

سلام ، لطفا از عکسهای چارت با کیفیت بالاتر استفاده کنید، جوری که کاملا واضح و تایم فریم هم مشخص باشه. ممنونم
بنظرتون حدودا چقدر طول میکشه تا به نقطه ورودی که فرمودید ۱.۴۷ برسیم؟

Ostad

چشم حتما براتون با کیفیت تر میزارم

Mahdi

درود ،بی نهایت سال

آسو

تا چه وقت دیگه میرسه ۹ دلار؟

جواد

چهار ساله دیگه

Ostad

خط مقاومتو بشکنه دیگه سقف خوبی رو میزنه

احسان

سلام …یعنی تا ۱.۴۷ ریزش می‌کنه موقت؟

Ostad

بله امکان داره