
په په (Pepe2) بخرید برای یک سود شیرین و کم ریسک اصلاح قیمتی و زمانی خود رو در چارت اول بالای صفحه تمام کرده و طبق چارت دوم (پایین صفحه) آماده بازدهی ۲۰۰ درصدی میشود.
برای استفاده از امکانات سایت لطفا ثبت نام کنید.
برای استفاده از امکانات سایت لطفا وارد شوید.
لطفاً توضیح دهید که چرا این تحلیل باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این دیدگاه باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این کاربر باید گزارش شود.

په په (Pepe2) بخرید برای یک سود شیرین و کم ریسک اصلاح قیمتی و زمانی خود رو در چارت اول بالای صفحه تمام کرده و طبق چارت دوم (پایین صفحه) آماده بازدهی ۲۰۰ درصدی میشود.
سلام و عرض ارادت
ممنون بابت زحماتتون
بنده بعد از تحلیل شما پپه دو رو در قیمت ۳۶ خریدم و الان قیمتش ۴۶
الان چهل میلیون در سودم
و این تازه شروع فرایند صعود این ارزه
پیشنهاد میکنم بخرید
ممنونم ازتون
سلام تا کی به تارگت ک ۳۲ هست میرسه چقد زمان میبره
چرا من ۲۷ گرفتم الان ۳۰ یعنی صرافی فرق میکنه
والا منم خریدم اما اومده پایین ، چجوریه شما ۳۰٪ سود کردید؟ لطفا تاریخ دقیق خرید رو بفرمایید ، اخه زیر تحلیل ها کامنت های سفارشی زیاد میاد
الان اگه داریم تو این قیمت بفروشیم میاد پایین بعدش تو قیمتی که گفتین بخریم؟
سلام من به اندازه ۶۰۰هزار تومان خریدم حالا میخوام بفروشم سیستم قبول نمیکنه چی کار کنم ؟
شما این نمودار که گذاشتی مال کدوم ارز هست ؟قیمت پپه الان .۰۰۰۰۲۰۴ هست این نمودار ۲۴و ۳۸
با سلام
لطفاً از ارز cetus هم بگیید
با تشکر
داداش دمت گرم فقط تحلیل درست باشه دمت گرم که هستی ما حساب میکنیم رو تحلیل شما
فعلا شیبا خوبه برای بلند مدت اسپات بخرید حداقل شش ماه تا یکسال
من خریدم خدا به دادم برسه چند روز که تو ضرر هستم
شما مطمئنی؟روی حرف شما میخرم والا
چیچی را بخریم . من ترون خریدم با کله رفتم تو دیوار حالا میگی بیا پیه بخر
واقعا رشد میکنه
اینبرنامهروچه کسیهدایت میکنه؟
سپاس عالیه برا خرید بلند مدت
سلام حدودا برای چ مدت زمانی
نه تحلیلی نه چیزی فقط روهوا میگی بخرید
تحلیل های قبلی من بد بوده
نات
داگز
دفعه قبل همین په په رو گفتم یک کله پنجاه درصد رشد کرد