
سلام خدمت تحلیل گران وقت بخیر. تحلیل ارز myro رو یه بررسی بفرمایید و نطرتون رو اعلام بفرماید. با هم فکری و هم نظری همدیگه بهتر میتونیم از بازار مالی درآمد کسب کنیم تشکر. سهم در حال نزدیکی به خط حمایتی باندبولینگر.شاخص rsi در محدوده اشباع فروش تقریبا .در تایم ۴ ساعته در الگوی وج در حال پایین اومدنه .نقطه ورود در حوالی ۰.۸۹ الی ۰.۹۴ با حد ضرر ۰.۷۸ و حد سود ۰.۱۵۲ ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید.
تحلیل موردنظر یافت نشد!



بیزحمت به آیدی اینستام بفرستین ممنون میشم
سلام من چطور میتونم با این خانم محترمی که سیگنال رایگان میزاره در ارتباط باشم شما آیدی کانالشونو دارین ؟