رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

سیگنالیست
صعودی
تکنیکال

دوج کوین(DOGE)

آقایون و داداشام گوش کنید، دوج کوین (DOGE) قراره بره ماه؟ حالا بیا ببینیم داستان چیه!الان قیمت DOGE حدود ۰.۳۹ دلاره و مارکت کپش هم چیزی حدود ۵۷ میلیارد دلار. دفعه آخری که DOGE ترکوند و به ۰.۷۳ دلار رسید، مارکت کپش نزدیک به ۹۸ میلیارد دلار بود. حالا، اگه قرار باشه بره ۷ دلار، مارکت کپ باید یه ۱۲ برابر بشه! یعنی می‌رسه به یه چیزی تو مایه‌های ۷۰۰ میلیارد دلار! بله، درست شنیدی، هفتصد میلیارد دلار!

ولی خب اینم بگم، اگه قراره DOGE به ۷ دلار برسه، باید یه موج خفن از تقاضا، کلی حال خوب تو مارکت و یه پامپ سنگین از مارکت کپ رو ببینیم.

ولی رفیق، بذار منطقی باشیم. هرچند ایده ۷ دلار جذابه و شاید چندتا از بچه‌ها از الان دارن موشک‌ها رو آماده می‌کنن، اما با وضعیت فعلی بازار، همچین جهشی یه چالش خفن حساب میشه. یعنی اون مارکت کپ ۷۰۰ میلیاردی، بیشتر شبیه یه رؤیای شیرینه تا واقعیت. پس فعلاً، DOGE دوست‌داشتنیمون باید با همون قیمت‌های فعلی حال کنه و منتظر یه معجزه بمونه.

ideasخرید سریع DOGE
با یک کلیک دوج کوین (DOGE) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع
هر واحد دوج کوین (DOGE) در این لحظه با قیمت ۰.۰۷۳ $، معادل ۱۲,۳۹۴ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۱.۹۰۳ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
ایلیا
صعودی
تکنیکال
بلند مدت

دوج‌کوین در حال تشکیل کف‌های بالاتر و فشرده‌شدن قیمت زیر یک سطح مهم است. این ساختار می‌تواند نشانه‌ای از آماده‌شدن برای یک حرکت جدید باشد. فعلاً تمرکز روی تست محدوده پایین الگوی نزولی است؛ جایی که در صورت شکست می‌تواند مسیر ...

  • 10
MR crypto
نزولی
تکنیکال
میان مدت

قیمت بعد از برخورد به زون عرضه داخلی ریجکت شد و الان در حال ریزشه. در کوتاه‌مدت انتظار یک روند نزولی تا محدوده حمایتی کف (Swing Low) رو داریم؛ جایی که به احتمال زیاد خریدارها دوباره وارد می‌شن و بازار برمی‌گرده.

  • 5
MR crypto
صعودی
تکنیکال
میان مدت

سلام به همگی! چارت دوج‌کوین (Doge) یه شکست فنی خیلی قوی رو ثبت کرده. بعد از رد شدن از خط روند نزولی، قیمت با قدرت محدوده عرضه و تقاضا رو بلعیده که نشون میده کنترل بازار کاملاً دست خریدارها افتاده. نکات کلیدی:

  • 5
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
14 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

سلام من تازه میخوام شروع کنم میشه یکی منو از به بسم‌الله راهنمایی کنه چه نرم افزاری نصب کنم چه صرافی وصل بشم ممنون میشم

جعفر

درصورت راهنمایی برای تازه واردان در خدمتم
ایمیل بزنید

محبوبه

حتما حتما قبلش کلی آموزش ببین ، اصلا چند روز فقط توی صرافی ها قیمتا رو چک کن تا قیمتا دستت بیاد ، من مثل شما صفر کیلومتر بودم و دو ماه پیش شروع کردم ماه اول سرمایه ۴۰۰ میلیونیم تبدیل به ۳۶۰ میلیون شده بود ، کلی تلاش کردم الان توی محدوده ۵۶۰ تا ۶۰۰ میلیون داره نوسان میزنه البته تجربه بهم اینو ثابت کرد که همینم ممکنه در اندک زمانی دوباره بره برگرده به اون نواحی پایین که ماه پیش دیدم، هنوزم روی نصفی از رمزارزهام روی ضررم و روی نصفی سود شیرین گرفتم. من با صرافی های تترلند و نوبیتکس کار میکنم هر دوشون هم عالی اند… میتونی نرم افزارشونو از خود سایتشون پیدا کنی و یا میتونی از نسخه وبشون استفاده کنی

سلام

واسه همین نمودار عزادار هستش؟؟!!!

FIGHTER⁶⁶⁶

با سلام ،
ایول برای اولین بار یه تحلیل منطقی دیدم ، هر جا رو نگاه میکنی دوستان آرزوهاشون رو با صدای بلند فریاد میزنند ، آخه یکی هم نمیگه بابا خیلی رو بیت کوین ۱۰۰ هزاری تارگت دارن ، اون موقع فشار فروش شاید باعث ریزش خیلی از ارزها بشه .
البته نظر من اینه ….

سهراب

بچه ها همه اینها که میگن فقط یه حدس و گمانه

احسان

مگر این که دوج بسوزونن یا از رده خارج کنن که قیمتش اینقد بره بالا!

کیانوش

بیت کوین هم می گفتین میاد ۵۷ هزار دلار ۹۷ هزار دلار رو هم رد کرد…

مجتبی

سلام داداش خودت داری میگی بیت کوین
بیت کوین یعنی ستون رمز ارزها…..تا ده میلیون دلار میرسه

محبوبه

آفرین، من کاردانو رو با تحلیل یاسی خانوم جیجینگی روی ۰.۴ فروختم به امیدیکه دوباره روی ۰.۳ بخرم الان کاردانو داره ۱ دلار میشه، پولکادات رو با آنالیز سایت coincodex روی ۴ فروختم که ۳.۵ دوباره وارد شم اونم ۶ رو رد کرده… البته موارد برعکس هم داشتم مینا خانم عزیزمون شیبا رو کاملا درست پیشبینی کرده بودند تا ۰.۰۰۰۰۳ رفت بالا و طمع کردم و نفروختم الان مدتیه زیر ۰.۰۰۰۰۲۶ گیر کرده… همستر و آیگن لیر هم نفروختم و توی ضررم انداختند… حالا از این ققمارخونه بعید هم نیست قیمتها کلی هم بریزه و همین تحلیل هایی که ما بهشون نیشخند میزنیم درست دربیاد و اون وقت سر ما بی کلاه بمونه که از این ماه پرسود نتونستیم نوسانات لازم رو بگیرم.

یوسف

الان بره بالا خوبه یا بره پایین

محبوبه

شیبا چطور؟ این بار مستقیم میره تا ۰.۰۰۰۰۵ یا همچنان پس از برخورد به ۰.۰۰۰۰۳ برمی گرده پایین؟

شبرو

شما بگو سیویک رو رو چند بفروشیم؟

محبوبه

منتظر بمون تا یه آلت سیزن اساسی اتفاق بیفته همونجا سیویک هم اوجش رو میزنه… وقتی به سود معقولی رسیدی بفروش چون ممکنه بعدا قیمتش سقوط کنه.