رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

امیر
صعودی
تکنیکال

سولانا (SOL)، محدوده کم ریسک برای خرید

سلام عزیزان دل چطورین؟ احوالات و اینا؟ دوستان چندین بار سولانا (SOL) رو تحلیل کردیم و سودهای خوبی درآوردیم. امروز میخوایم بریم یه معامله کوتاه‌مدت داشته باشیم و سود بالا.

خب بریم رو چارت!

اول از همه بگم تایم فریم معامله‌مون یک ساعته‌اس. یه ناحیه خوب برای معامله داریم که بین ۱۷۴.۶۰ تا ۱۶۹.۳۵ دلار قرار داره. (راستی، ناحیه بالاتر بین ۱۹۲.۱۸ تا ۱۸۶.۹۳ دلار هم برای معامله خوبی، اما پرریسک‌تره)

سناریویی که تو ذهنمه اینه: SOL بیاد خیلی آروم و زشت به نواحی مورد نظر اصلاح بده و بعد از گرفتن یه سیگنال مثل همر یا تغییر روند تو تایم پایین‌تر، سولانا رو لانگ بشیم تا بالاترین سقفی که ازش اصلاح داده.

ideasخرید سریع SOL
با یک کلیک سولانا (SOL) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

مدیریت سرمایه فراموش نشه!

هر واحد سولانا (SOL) در این لحظه با قیمت ۶۸.۹۱۱ $، معادل ۱۱,۱۵۰,۴۱۳ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۶.۷۳ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
MR crypto
خنثی
تکنیکال
میان مدت

سولانا یک ماه گذشته رو زیر فشار فروش فیوچرز سپری کرده، اما نهنگ‌های اسپات همچنان خریدار بودن. این یعنی فشار فروش ناشی از خالی کردن هولدرهای واقعی نیست. در چارت ۴ ساعته، محدوده ۷۴ تا ۷۶ دلار مقاومت اصلی است و ...

  • 6
تریدر خسته
نزولی
تکنیکال
کوتاه مدت

سولانا در تایم‌فریم ۱ ساعته بدجوری داخل یک کانال نزولی اسیر شده؛ سایه سنگین ابر ایچیموکو بالای سر قیمته و هر بالایی که می‌زنه، با برخورد به سقف کانال سرکوب می‌شه. ثبت مداوم سقف‌ها و کف‌های پایین‌تر نشون میده خریدارها ...

  • 3
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
6 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
خانی

جا موندی داداش بعیده سولانا تا ۱۷۴ بیاد

حسین رسولیان

شوخی میکنی؟؟؟
۱۷۰ دلار ؟؟
الآن که ۲۵۵ دلاره!!
یعنی واقعا قراره تا این محدوده سقوط کنه !!؟؟؟

خانی

شما همونجا منتظر بمانید سولانا خیلیا را جا گداشته چون نشناختنش

تارا

الان سولانا که الان ۲۶۰ شده بیاد پایین تا ۱۷۰ یعنی بازار crash کرده!

مهدی

شاید توی فصل بهار ۲۰۲۵ این اتفاق بیفته فعلا قراره تا ۳۵۰ دلار بره

رویا

سلام .. یه سوال دارم یعنی سولانا تا ناحیه ۱۷۰ هم پایین میاد؟ چون الان خیلی بالاتره