
سلام عزیزان دل؛ احوالات؟دوستان امروز میخوام یه توکن برای هولد بهتون معرفی کنم که خب البته، همه باهاش آشنا هستید. کاردانو (ADA) تو روند صعودی اخیر بازار یه رشدی خیلی شدیدتر از بقیه رمزارزها داشته و خب این عامل فاندامنتالی پشتش قرار داره. پیشنهاد میکنم تا آخر تحلیل رو بخونین.
چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، اعلام کرده که در سال ۲۰۲۵ روی تنظیم چارچوب قانونی برای ارزهای دیجیتال در آمریکا تمرکز میکنه و خب نقش مهمی تو دولت ترامپ کریپتو دوست قراره به عهده بگیره.
همچنین، شایعاتی درباره همکاری کاردانو و ریپل شکل گرفته. هاسکینسون و دیوید شوارتز درباره پروژه میدنایت و XRP گفتگو کردن و احتمال همکاری بین این دو پروژه تقویت شده. این نزدیکی میتواند زمینهساز تحولات جدیدی در صنعت رمزارزها باشه و حداقل ADA رو نزدیک به سقفهای قیمتی قبلیش ببینیم.
به نظرم بهترین قیمت برای خرید و هودل ADA میشه قیمت ۰.۴۵ دلار و تارگتها هم میشه ۱.۲۵، ۱.۸۵ و ۲.۵ دلار.
مدیریت سرمایه فراموش نشه!
تحلیل موردنظر یافت نشد!



سلام من ادا را رو ۳۰سنت خریدم بنظرتون الان بفروشم یا نگهش دارم؟
نگه دار
بشین تا به ۴۵ سنت برسه
دوج ۲۰/ریپل و کاردانو ۱۰دلار به زودی
هرچی باشه ما رو تحلیلهاتون حساب باز میکنیم
اون قیمت که گفته بخری اگه پایین رو نگاه کنی نوشته برا بعد ۲۰۲۵
عرض سلام ودرود
اگه به زمان نگارش تحلیل خریدارزADAکه ساعت حدودا۱۳بعدازظهر۳۰آبان رو نشون میده قیمت این ارز حول وحوش۰/۸رو نشون میده .
چطور تو تحلیلتون میگید اگه رو۰/۴۵بخریم وبخوایم هولدکنیم عالیه آقا امیر!
چون میاد پایین
سلام نظرتون راجب بی بی دوج چیه؟
ینی صبر کنیم بیاد پایین بعد بخریم؟رو۰.۴۵
استاد الان که ۰.۸۳ دلاره
الان که روی ۰.۸۳ هست یعنی به این زودیا برمیگرده پایین؟