رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

MiNa
صعودی
تکنیکال

سود بی دردسر، سیگنال رایگان (۳۰ آبان)

سلام. بیاید یه نگاهی رو بونک (BONK) بندازیم و ببینیم چطور میشه لانگ گرفت. به طور کلی، بونک اولین میم‌ کوین با تم سگ روی سولاناست و نصف کل عرضه‌شو، واسه عشق و حال یا هرچیز دیگه، به جامعه سولانا ایردراپ کرده!

بیت کوین تو روند کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت صعودیه و خب، بالاخره بعد از زدن یک سقف تاریخی جدید میتونیم بعدش شاهد حرکات اصلاحی تو BTC باشیم. در نتیجه، باید باقی ارزها خودشون رو با بالا و پایین BTC هماهنگ کنن. اگر بیت کوین اصلاح کنه، BONK تازه نقطه ورود مناسب میده.

با سیگنال‌ زیر میتونید BONK رو لانگ کنید:

نقطه ورود: ۰.۰۰۰۰۳۳۵۶ دلار

ideasخرید سریع BONK
با یک کلیک بونک (BONK) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

استاپ: ۰.۰۰۰۰۲۸۳۵ دلار

تارگت: ۰.۰۰۰۰۶۳۶۲ دلار

پرسود باشید.

هر واحد بونک (BONK) در این لحظه با قیمت ۰.۰۵۴۵ $، معادل ۰.۷۲ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۰.۱۱ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
تریدر خسته
صعودی
تکنیکال
بلند مدت

ببین، BONK الان دقیقاً روی لبه حساسیه که ممکنه یا سقوط شدید کنه یا صعود، ولی نشونه‌ها بیشتر بوی بازگشت می‌دن تا سقوط. قیمت حمایت خوبی ساخته و اندیکاتور RSI هم در محدوده اشباع فروش (Oversold) قرار داره که یعنی ...

  • 3
MeMe
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

داداشا و گلای تو خونه؛ بزرگ‌ترین میم کوین سولانایی روند نزولیش رو شکست! سناریو چیه؟ هیچی، فعلا باید صبر کرد! الان بونک روند قیمتی مشخصی نداره و فعلا یه رشد سنگین داشته و روند نزولیش شکسته شده. اصلا هیجان‌زده نشید، چون ...

  • 3
MeMe
نزولی
تکنیکال
کوتاه مدت

بریم سراغ گنده‌ میم‌ کوین‌های سولانایی یعنی همین BONK خودمون. روندشم مثل بقیه میم ‌کوین‌ها نزولیه و داره میره پایین. پس قشنگ میشه باهاش سناریوی منطقی چید. سناریو چیه؟ هیچ کاری نکن تا قیمت یه برگشت داشته باشه سمت محدوده ۰.۰۰۰۰۱۱ ...

  • 4
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
7 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
،امیر

سلام،من توی نوبیتکس bonk یا suiرو سرچ میکنم پیدا نمیشه،علتش چیه؟ کدوم صرافی به نظرتون بهتره؟

رویا

صرافی بیت ۲۴

افشین

الان باتوجه به شرایط، فقط بیت کوین بخرید، که پشیمون نشین

يوسف

چرا هیچ وقت قیمت ها تحیل شماها با صرافی خیلی فاصله داره

امید

مینا خانوم . الان که خیلی بالاست. این تحلیل واسه کی هست.

حسین

سلام خسته نباشید بونک الان که خیلی بالاتره یعنی تا اون محدوده میاد پایین که ورود کنیم؟؟؟؟

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط حسین
hanieh velayati

منم نمیدونم