
سلاااااااااااااام دوستام! من دوباره اومدم با یه تحلیل دیگه! جیجینگ! راکی ربیت (RBTC) رو تحلیل کرده بودم، ولی متاسفانه سیگنال نداد و یه رشد خییییییییییلی زیاد داشت. (تنبل بازی نکنید دوستام و برید ببینید تحلیل قبلی رو.) خب جای نگرانی نیست و بازار پر از معاملهست.
تو چارتم که تایمفریمش چهار ساعتهاس، براتون چنتا نقاشی کشیدم. صبر کنید قیمت تا ۶۰ الی ۸۰ درصد رشد اخیرش رو اصلاح بده که میشه قیمت ۰.۰۰۰۰۰۶۶ دلار. این ناحیه برای خرید خوبه، پس باید منتظر یه سیگنال مثل تغییر روند تو تایم فریم پایینتر باشین و بعدش RBTC رو لانگ کنین تا سقفش.
این ترید رو جدی بگیرید! این یه دستوره؟ نه دیگه مدیریت سرمایه رو رعایت کنید.
فعلا خدانگهدار!
تحلیل موردنظر یافت نشد!



بابا واقعا دستخوش دقیقا تارگت و زد اومد ۶۶ لطفا بگو تا چند میره همون بفروشمش من ۵۴ میلیون تا دارم تا چقدر میره بالا؟؟؟
آخه راکی رابیت هم شد ارز
سلام استاد تحلیل هاتون عاله ممنون از زحماتتون بیستی بیستی عالی
چرا نمیره اصلا بالا
اگه میشه بگید کی میره بالا و بفروشیمش
من ۳۰۰۰۰۰ توکن راکی رابیت دارم به کدوم صرافی منتقلش کنم و بفروشمش ممنون میشم کمکم کنید
صرافی تبدیل
سلام الان من که دارم کی میره بالا که ازش خارج بشم گیر افتادم تو این سهم
سلام تحلیل هاتون بینظیرن تازه با شما آشنا شدم خدا خیرت بده
صددرصد درسته
رو چند ببندیم؟