
سلام عزیزان دل چطورین؟ احوالات و اینا؟دوستان چندین بار میم کوینهای مختلف رو تحلیل کردیم و امروز نوبت به میم کوین ون (WEN) رسیده. خب همونطور که میدونید، چیز خاصی پشت این میم کوین نیست و صرفا هدف نوسانگیریه.
بعد از شکسته شدن سقف تاریخی بیت کوین، حالا تمام آلت کوینها و میم کوینها منتظرن فصل داغ بازار شروع بشه و ایناهم رشد کنن. ون هم از این قضیه جدا نیست و حرکات قیمتی خوبی رو اخیر ا از خودش داشته.
دو ناحیه خوب برای معامله داریم که بین ۰.۰۰۰۱۵۴۴۹ تا ۰.۰۰۰۱۵۰۳۳ و ۰.۰۰۰۱۲۰۶۹ و ۰.۰۰۰۱۱۶۹۱ دلار قرار دارن.
سناریویی که تو ذهنمه اینه: WEN بیاد خیلی آروم و زشت به نواحی مورد نظر اصلاح بده و بعد از گرفتن یه سیگنال مثل همر یا تغییر روند تو تایم پایینتر، ون رو لانگ بشیم تا بالاترین سقفی که ازش اصلاح داده. به نظرم ناحیه دوم کمریسکتر و پرسودتره
مدیریت سرمایه فراموش نشه!
تحلیل موردنظر یافت نشد!



الانم وقت خرید هست ؟؟؟
درود بر شما دوست عزیز و همچنین دوستان گرامی بهترین وقت سرمایه گذاری در این روزها فقط روی میم کوین هایی همچون نات کوین داگز و ازهمه بهتر همستر کامپت میباشد چون این رمز ارزها در نقطه شروع هستند و هنوز استارت ارزش واقعی آنها در معاملات بسته نشده و درصورت استفاده شرکت های کوچک و بزرگ حالا چه معروف و غیر معروف روند رو به رشد آنها رو میتوانیم در آینده ای نزدیک ببینیم
روی چن دلار خارج بشیم داش
درود
حتما باید دوره ارز دیجیتال رو ببینید. با بازار ارزها و تحلیلها آشنا بشید. خیلی هم راحته و از راهنمایی های بازار و اساتید پیروی کنی، حتما به نتیجه میرسی.
عجله هم نکن. تمرکزت روی یادگیری بهتر باشه.
یک دوره خوب رو تهیه کن با پشتیبانی مناسب و زیر چتر استادت به کار ادامه بده حتما موفق میشی عزیز جان
سلام چطور میتونم تریدر حرفی بشن
خیلی به سختی الان شروع کنی سال دیگه میتونی تریدر بشی اونم نه حرفه ای .