رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

MiNa
صعودی
تکنیکال

آغاز روند صعودی: سیگنال رایگان (۳۰ مهر)

سلام. بیاید یه نگاهی رو دی وای دی ایکس (DYDX) بندازیم و ببینیم چطور میشه لانگ گرفت. به طور کلی، DYDX توکن بومی شبکه dYdX هست که روی بلاکچین اثبات سهام ساخته شده و از Cosmos SDK برای اجرای قراردادها استفاده می‌کنه.

بیت کوین تو روند کوتاه‌مدت صعودیه و رسیده به جایی که میتونه الان اصلاح بده؛ در واقع، به ناحیه‌ای رسیده یا میتونه برسه که بعدش شاهد ریزش BTC باشیم. در نتیجه، باید باقی ارزها خودشون رو با بالا و پایین BTC هماهنگ کنن. اگر بیت کوین به شرایط مورد نظر برای شورت برسه و ریزش کنه، DYDX تازه اصلاح خوب برای ورود میده.

با سیگنال‌های زیر میتونید DYDX رو لانگ کنید:

نقطه ورود: ۱.۰۲۷ دلار

ideasخرید سریع USDT
با یک کلیک تتر (USDT) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

استاپ: ۰.۹۵۲ دلار

تارگت: ۱.۴۴۲  دلار

پرسود باشید.

هر واحد تتر (USDT) در این لحظه با قیمت ۰.۹۹ $، معادل ۱۵۹,۰۰۲ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۰.۰۰۱ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
ایلیا
نزولی
تکنیکال
میان مدت

سلام. امروز نگاهی به چارت بیت‌کوین انداختم. در حال حاضر شاخص دلار (USD) داره تقویت میشه و این رشد دلار، یک تاییدیه و همگرایی قوی برای پوزیشن‌های نزولی (شورت) در بیت‌کوین حساب میشه. از طرفی، روی چارت یک کندل Bearish Engulfing ...

  • 2
fereshte
صعودی
تکنیکال
میان مدت

سلام به همگی… امیدوارم روزتون پر از انرژی مثبت باشه. ✨ چارت بایننس کوین (BNB) نشانه‌های خوبی از تغییر روند به صعودی رو داره نشون میده. قیمت بعد از شکستن خط روند نزولی، روی محدوده حمایتی ۵۷۰ دلار کف‌سازی کرده و ...

  • 0
تریدر خسته
نزولی
تکنیکال
میان مدت

سلام به همگی… روزتون به‌خیر. امیدوارم خستگی بازار رو از تنتون در کرده باشین. یه نگاه سریع به وضعیت وی‌چین (VET) بندازیم که قشنگ در جهت روند نزولی ماکرو حرکت کرده و تا اینجا سود خوبی به پوزیشن‌های شورت داده. ریزش ...

  • 1
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
23 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین

سلام. استاد گرامی مینا خانم عزیز.
من چند سالیه دارم کار میکنم و میخوام مثل شما یه تریدر حرفه ای بشم..
لطفا اگه ممکنه راهنماییم کنید. دوره ای، کلاسی… توصیه شما..
خیلی از لطفتون ممنون میشم و سپاسگذار.

ایوب

سلام ،شما پیج یا کانالی دارید که دنبالتون کنم ؟

ایوب

اره خیلی از تحلیل هاتون درست در میاد اگه یجایی کانالی پیجی بزنین خیلی عالیه .

ایوب

چون توی صفحه وب شما خیلی تحلیل ها رو دیر میبینم یا از دست میره دنبال کردن سخته

علیرضا

سلام شرمنده کانال که زدید منو فراموش نکنید

ایوب

یه کمک بهم میرسونی خیلی ممنونت میشم ؟ من ارز ژوپیتر و روی ۰.۹۶۰۰۰ شورت کردم ، همیشه یه ریتم مشخص داشت الان انگار مشکوکه چند باره تا ۱ تتر میره و برمیگرده تا .۰۹۴۰۰۰۰ الان نمیدونم پوزیشنم رو بذارم یا ببندم ، نمیدونم تا هفته دیگه بلاخره میریزه یا نه مخاد بره بالای ۱ دلار ؟؟

خوارزمی

یعنی چی اخه شما دیر تحیل میکنید واقعا الان صعود کرد یا میخواد میاد پایین بعد صعود کنه من تو ایم تحیل های شما هیچ کسب کاری نکردم انگار شنا بعد از رشد میایید تحلیل میزارید

اوین

سلام تارگت یعنی چی؟

اوین

سلام ببخشید تارگت ۰۹۹۲ درست نوشتید ؟

کوروش

عالی هستید ، فقط جای تارگت و استاپ جابجا شده

بابک صفاری

سلام

لطفا دقت کنید این سیگنال که داده شده لانگ هست یا شورت

محبوبه

بعد الان این تحلیل شما بازه زمانیش چطوره؟ یعنی کی به اون نقطه ورود میرسه و کی به نقطه استاپ میرسه… چقدر زمان لازمه تا به اون سود مورد نظر برسیم؟ راجع به سوشی سواپ نظرتون چیه … حیف شد دیروز چشممو گرفته بود اما نخریدمش.

Ffff

خب نابغه برو ببین الان قیمتش کجاست دیگه من نگاه کردم الان از قیمت گفته شده یه مقدار جلوتر۱.۱۵ هست هنو جا داره میتونی وارد شی

محبوبه

درود مینا. الان یعنی روی ۱.۰۲۷ که رسید بخریم بعد روی ۱.۴۴۲ بفروشیم؟ اون تارگت ۰.۹۵۲ دیگه باز چیه؟