رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

MiNa
صعودی
تکنیکال

سود بالا، سیگنال رایگان امروز (۲۰ مهر)

سلام. بیاید یه نگاهی رو آربیتروم (ARB) بندازیم و ببینیم چطور میشه شورت گرفت. به طور کلی، ARB یکی از اولین‌ها در حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم و لایه دوم‌ها بوده و کلا حرف واسه گفتن زیاد داره؛ البته، تو این ترید میخوایم شورتش کنیم.

بیت کوین تو روند کوتاه‌مدت نزولی و الان داره اصلاح میده؛ در واقع، به ناحیه‌ای رسیده یا میتونه برسه که بعدش شاهد رشد BTC باشیم. در نتیجه، باید باقی ارزها خودشون رو با بالا و پایین BTC هماهنگ کنن. اگر بیت کوین به ناحیه مورد نظر برای لانگ برسه و رشد کنه، ARB تازه اصلاح خوب برای ورود میده.

با سیگنال‌های زیر میتونید ARB رو شورت کنید:

نقطه ورود: ۰.۷۷ دلار

ideasخرید سریع USDT
با یک کلیک تتر (USDT) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

استاپ: ۰.۸۱۵ دلار

تارگت: ۰.۵۲۵ دلار

پرسود باشید.

هر واحد تتر (USDT) در این لحظه با قیمت ۰.۹۹ $، معادل ۱۵۸,۸۹۲ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۰.۰۰۹ افزایش یافته است.
تحلیل های مرتبط
ایلیا
نزولی
تکنیکال
میان مدت

سلام. امروز نگاهی به چارت بیت‌کوین انداختم. در حال حاضر شاخص دلار (USD) داره تقویت میشه و این رشد دلار، یک تاییدیه و همگرایی قوی برای پوزیشن‌های نزولی (شورت) در بیت‌کوین حساب میشه. از طرفی، روی چارت یک کندل Bearish Engulfing ...

  • 2
fereshte
صعودی
تکنیکال
میان مدت

سلام به همگی… امیدوارم روزتون پر از انرژی مثبت باشه. ✨ چارت بایننس کوین (BNB) نشانه‌های خوبی از تغییر روند به صعودی رو داره نشون میده. قیمت بعد از شکستن خط روند نزولی، روی محدوده حمایتی ۵۷۰ دلار کف‌سازی کرده و ...

  • 0
تریدر خسته
نزولی
تکنیکال
میان مدت

سلام به همگی… روزتون به‌خیر. امیدوارم خستگی بازار رو از تنتون در کرده باشین. یه نگاه سریع به وضعیت وی‌چین (VET) بندازیم که قشنگ در جهت روند نزولی ماکرو حرکت کرده و تا اینجا سود خوبی به پوزیشن‌های شورت داده. ریزش ...

  • 1
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
14 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
خوارزمی

دیدی اشتباه کردی ۲ میلیون ضرر کردم ریخت نزولی شد ما خواب بودیم

Alireza

صبر داشته باش داداش تحلیل روی تایم ۱ روزه هست توی ۲۴ ساعته که واست سود نمیده

خوارزمی

به ۵۲۵ رسید خب تو ۵۵۰ درجا داره میزنه

خوارزمی

خدا وکیلی ۲۴ ساعته تو یه سیگنال بالا پایین میشه حداقل تحلیل میکنید بیا جواب سوال بده کو دیشب گفتی الان ۲۴ ساعت گذشته هیچ به هیچ نکنید اینکارها را

رحیم فاخری

اول قیمت باید از محدوده رنج خارج بشه بعد در جهتی که خارج شد اون هم بعد از تایید شکست ناحیه حمایت یا مقاومت میتونیم وارد معامله بشیم

خوارزمی

تحیلل میزارید جواب هم حداقل بدید

خوارزمی

سلام میشه سوال کنم الان درجا زده صعود نمیکنه چرا من واقعا نمیفهخم این تحیل ها را

حسین

سلطان چی رو صعودی نمیکنه، این بنده خدا نظرش رو این ارز نزولیه، یعنی منتظره قیمت بیاد بالا تا محدوده ۰.۷۷ دلار از اونجا سلش کنه. خیلی واضح و مشخصه چی رو متوجه نمیشی؟

رحیم فاخری

روند مارکت صعودیه چرا باید بیاد پایین

خوارزمی

الان چرا میگه صعودیه درحا داره میزنه واقعا تو یه سینگال فقط هست مرز ۳۳ و ۳۴ شما عکس رو ببین به ۷۷۰ اصلا نمیرسه

Alireza

داداش تایم فریم ۱ روزه هست باید صبر کنی به محدوده ۰.۷۷ برسه بعد ورود کنی ،به ۰.۸۱۵ رسید ببند
من خودم این ارز رو هولد کردم به شما هم پیشنهادش میکنم

Alireza

تحلیل عالی
ارز ARB نوسان زیادی داره من خودم سود های زیادی از این ارز گرفتم