رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

ساتوشی پلاس
صعودی
تکنیکال

داگز (DOGS)

خب بریم یه معامله تومنی بزنیم ببنیم دنیا دست کیه؟ داگز (DOGS) تا حالا فک کنم ازش ۴ تا سیگنال تومنی گذاشتم ۳ تا تارگت زد یکی استاپ. الان میخوایم یه مقدار ریسک کنیم خلاف روند یه ترید کنیم. محدوده ۵۵ – ۵۶ تو این تحلیل ما کف قیمتی برای DOGS در نظر میگیریم. چون خلاف روند داریم ورود میکنیم حواستون باشه بسته شدن کندل زیر این محدوده باعث میشه که حد ضرر ما فعال بشه و ما با ضرر باید از معامله خارج بشیم. پس حجمو بر اساس مدیریت سرمایه وارد کنید. محدوده های ۵۵ – ۵۶ برای ورود زیر نظر داشته باشید. تارگت یک ما میشه ۶۰ تا ۶۱ و تارگت دوم هم میشه ۶۶ – ۶۷ تومن. یه بار دیگه بزارید تاکید کنم که ورود ما خلاف جهت رونده و ریسک معامله به شدت بالاس و احتمال اینکه استاپ بخوریم اما چون حد ضرر ما کوچیکه از نظر ریسک به ریوارد این معامله توجیح پذیر میشه. پس قبل از ورود تمام جوانبو در نظر بگیر.

ideasخرید سریع USDT
با یک کلیک تتر (USDT) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع
هر واحد تتر (USDT) در این لحظه با قیمت ۰.۹۹ $، معادل ۱۶۱,۷۰۶ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
ایلیا
نزولی
تکنیکال
کوتاه مدت

دوباره سلام. نگاهی به وضعیت ریپل (XRP) در تایم‌فریم ۱ ساعته بندازیم که نشانه‌هایی از ضعف و افزایش فشار فروش رو داره از خودش نشون میده. قیمت بعد از اینکه نتونست خودش رو بالای محدوده مقاومت ۱.۱۲ دلار تثبیت کنه، رو ...

  • 0
ایلیا
صعودی
تکنیکال
میان مدت

نگاهی به چارت بیت‌کوین (BTC) بندازیم. قیمت در محدوده ۶۵.۶k دلار متوقف شد و قبل از اینکه به محدوده مورد نظر ما در کانال ۶۶k دلار برسه، زودهنگام برگشت و ستاپ رو جا گذاشت. در حال حاضر قیمت یک انحراف به ...

  • 0
mohammad mansoury336
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

بد بین کردن معامله گران خرد از خرید سایرین توسط صرافی‌ها حواستون باشه قیمت کف وموقعه خرید وناکام گذاشتن فرصت طلبها یعنی صرافی‌ها

  • 0
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
6 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی

سلام دوست عزیز
بسیار از شما و تحلیل های دقیقتون تشکر میکنم بنده طبق نظر شما روی ۵۶ ت ورود کردم و رو ۶۰ ت فروختم و سودمم گرفتم
سپاس
راستی شما کانال یا پیجی دارید که دنبال کنم
ارادتمند شما مهدی

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط مهدی
امید

تحلیلگر این سایت یا دیوانست یا همدست صرافیهاست و میخاد ملتو بدبخت کنه.
این چه تحلیلهای غلط و نادرستیه ملتو چاهنمایی میکنی بخاطر سود خودت.
۵ماهه بازار رو به پایینه و هرروز شما داری مثبت حلیل میکنی.

کیوان

سلام خوبید من قبل اینکه تحلیل شما رو بخونم ورود کردم من رو ۵۷ خریدم ای کاش میگفتید که نقاط حمایتی در چند تومن هست چون من با اصطلاحات که در تحلیل ها به کار میره آشنایی ندارم و فقط عدد را متوجه میشم

حداکثر تا چقدر ممکنه پایین بره؟

سپاااااس

حسین جمعه زاده

سلام تحلیلهای شما خیلی خوبه خدا خیرتون بده من که نات و داگز گرفته بودم لعنتیها منو بیچاره کردند نزدیک ۷۰میلیون توی ۲۷۰میلیون ضرر کردم امروز فروختم استرس گرفته بودم از شانس ما باز از صبح روندشون سعودی شده میشه توی کانالتون عضو کنید بتونم چند تا نوسان بگیرم یکم جبران بشه ضرر هام ممنون

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط حسین جمعه زاده