
سلام به همگی…
یه نگاهی به چارت توتال (TOTAL – ارزش کل بازار کریپتو) در تایمفریم ۳ روزه انداختم. به نظر میرسه بازار داره یه الگوی Expanding Triangl میسازه.
الان هم توی موج E هستیم. کلاً این موج E از اون چیزهای رو اعصابه؛ نه زود تموم میشه، نه روند مشخصی داره. فقط زمان میبره و فرسایشیه. ولی خب، حسنش اینه که حداقل بهمون وقت میده بشینیم برای پوزیشنهای خرید پلهای برنامهریزی کنیم و خیلی هم عجله نکنیم.
اصلاً نیاز نیست الان عجله کنید؛ اردرهای خرید اصلی ما پایینتر و توی اون باکس سبز رنگ روی چارته. اگر مارکت بیحوصلگی کنه و خودش رو به اون محدوده برسونه، میتونه یه برگشت صعودی خیلی قوی داشته باشه.
پس صبور باشید و این نواحی رو زیر نظر بگیرید. بازار بالاخره مسیرش رو میره، حرص خوردن ما چیزی رو عوض نمیکنه.
شما هم فکر میکنید توتال بالاخره صعودی میشه یا نه؟ اگر هم آلتکوین خاصی مد نظرتونه بگید، شاید یه نگاهی بهش انداختیم. فعلاً…
تحلیل موردنظر یافت نشد!


