
بیتکوین رسماً رالی بعدی ریزشش رو استارت زده. اون رنجزدنهای فرسایشی چند ماه اخیر، صرفاً یک موج B از اصلاح کلان ABC بود و الان وارد لگ بعدی سقوط شدیم.
اگر کمین کردی برای پوزیشن شورت (Short)، اصلاً وسط ریزش شیرجه نزن؛ صبر کن قیمت در تایمفریم پایین یه ریتریس (اصلاح صعودی موقت) در قالب موج ۲ بزنه، بعد در سقف وارد شو.
تله رسانهای:
اگر این ریزش تایید بشه، ماههای آینده احتمالا مارکت پر از اخبار وحشتآفرین (FUD) سفارشی میشه. این بازی رسانهای رو غولهای مالی مهندسی میکنن تا تریدرهای خرد رو مجبور به فروش در کف (Panic Sell) کنند. اسیر نویزها نشو و فقط چارت رو ترید کن. این اصلاح، یه فرصت طلایی برای جارو کردن کف چارت و پر کردن کیسههاست.
تحلیل موردنظر یافت نشد!



تریدر خسته
درود و مهر
با نوجه به تحلیلی که داشتید فکر می کنید الان وقت شورت کردن رسیده یا باید تا کانال ۷۰ بیاد بعد ورود کنیم با توجه به اینکه کف و سقف فیبو رو هنوز نزده!
سپاس
سلام و خسته نباشید تریدر خسته و دوستان…
ارز اوپن گردینت رو تحلیل کنید ممنون میشم
حتی اخبار جنگ هم نتونست بیت کوین نزولی کنه امروز . بستگی به ورود و خروج سرمایه ها داره فعلا.
بی شک بیت کوین به کف قیمتی رسیده و از این لحظه انتظار صعودی شدن را دارم البته باید یک کف سازی کند بعد حرکت کند
ارز gmt هم تحلیل بزارید