
چارت استلار (XLM) بیصدا رفته تو اتاق فرمان و داره دکمههای یه نوسان سنگین رو تنظیم میکنه. بعد از اون رالی وحشیانهای که قیمت رو از کف ۰.۱۴۶۲ تا سقف ۰.۲۹۸۱ دلار بالا کشید، مارکت یه نفس راحت متمایل به صعود (رشد ۶.۶۲ درصدی) گرفته و الان حوالی ۰.۲۰۳ دلار خیمه زده.
تکنیکال چارت میگه قیمت الان لای منگنه گیر کرده؛ از پایین EMA7 سفت زیر بغل قیمت رو گرفته و از بالا EMA30 مثل یه سقف بتنی مانع حرکتش شده. از طرفی، باندهای بولینگر دارن به باریکترین حالت ممکن میرسن؛ این یعنی مارکت بدجوری فشرده شده و یه انفجار نوسانی (چه مثبت، چه منفی) عنقریب است. الان وقت تماشا نیست، وقت زاغسیاه چوب زدن این دو تا مرزه:
سناریوهای شکست ساختار (Breakout):
ماشه صعود: فتح و تثبیت بالای خاکریز ۰.۲۰۹۰ دلار؛ که اگر خریدارها این زون رو پس بگیرند، تارگت بعدی ۰.۲۲۹۳ دلار خواهد بود.
ماشه سقوط: از دست رفتن پناهگاه ۰.۱۸۱۳ دلار؛ که در این صورت خرسها قیمت رو برای تست مجدد کف ۰.۱۴۷۸ دلار پایین میکشن.
خلاصه اینکه فنر استلار بدجوری جمع شده؛ جهت خروج از این فشردگی، برنده این بازی رو مشخص میکنه.
تحلیل موردنظر یافت نشد!



به نظر من که استلار یکی از بهترین ارز هاست برای انتقال پول سریع ترین شبکه رو داره با کمترین هزینه انتقال و امنیت بالا
خیلی عجیبه که بعد از اینهمه سال هنوز بالای یک دلار نیست
آنوقت یه ارز که تمام کلاهبرداران بازار توش دست دارند تا ۷۰۰ دلار هم بالا میره زیکش آرتور هیز مثلن
با توجه به همکاری با شرکت DTCC با ورود سرمایه ۱۱۴ تریلیون دلاری برای توکنایز کردن شرکت ها ، تا کمتر از ۱ سال آینده احتمال رشد قیمت استلار تا ۲۰ دلار فراهم میشود.
صعودی هست تا حوالی ۴۰سنت رشد میکند
چیز درستی انتخاب کردی ( استلار ) ولی برای ورود عجله نکنید چون قراره ارام بیاد حدودا تا ۲۲ هزار تومان بعد یک جهش عالی ( قطعی ) ولی مسولیت خرید و فروش با خودتان لطفا عجول نباشید