رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

bitcoin lover
نزولی
تکنیکال
میان مدت

آیا برای سقوط بیتکوین به زیر ۷۰ هزار دلار آماده‌اید؟

بازار الان اینجوریه که اکثر تریدرها هنوز توی رویا سیر می‌کنن. همه دارن تارگت‌های ۹۰ و ۱۰۰ هزار دلاری می‌چینن، اما تجربه ثابت کرده وقتی همه یه طرف قایق جمع می‌شن، پول هوشمند (Smart Money) قایق رو برعکس می‌کنه.

داستان چیه؟

یادته وقتی بیت‌کوین روی ۹۷ هزار دلار بود، همه داد می‌زدن ۱۱۰ هزار؟ الان هم دقیقاً همون جو هایپ و هیجان دور و بر ۸۴ هزار دلار راه افتاده. مشکل اینجاست که اکثر تریدرها یه چیز خیلی مهم رو یادشون رفته: نقدینگی پایین چارت هنوز دست‌نخورده باقی مونده.

ideasخرید سریع BTC
با یک کلیک بیت کوین (BTC) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

سناریوی محتمل (تله خرسی):

بیت‌کوین ممکنه توی کوتاه‌مدت یه حرکت رو به بالای دیگه بزنه تا همه رو کاملاً متقاعد کنه که صعودیه.

دقیقاً وقتی که همه لانگ گرفتن، جهت بازار یهو عوض می‌شه و یه ریزش سنگین اتفاق می‌افته.

دیدگاه من:

هر حرکتی رو به بالا توی این روزها می‌تونه صرفاً یه تله باشه. نقدینگی واقعی زیر رنج فعلی نشسته و اصلاً عجیب نیست اگه تا اواخر اردیبهشت یا خرداد (May/June)، دوباره چشممون به جمال بیت‌کوین زیر ۷۰ هزار دلار روشن بشه.

همیشه یادت باشه؛ بازار همیشه اکثریت رو تنبیه می‌کنه. پس تا وقتی نقدینگی‌های پایین جمع نشده، خیلی به این سبز شدن‌های چارت دل خوش نکن.

 

هر واحد بیت کوین (BTC) در این لحظه با قیمت ۶۳,۳۹۱ $، معادل ۱۱,۱۸۵,۱۲۹,۲۷۵ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۰.۵۹ افزایش یافته است.
تحلیل های مرتبط
bitcoin lover
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

اصلاً عجله نکن و وارد فومو نشو. ورود به پوزیشن لانگ فقط یک شرط داره: قیمت باید مقاومت ۶۴,۳۶۹ دلار (سقف کانال) رو پرقدرت بشکنه، روی همین عدد تثبیت بده و بعد پولبک، ورود رو نشون بده. تارگت: اگر این سقف ...

  • 3
تریدر خسته
نزولی
تکنیکال
میان مدت

بیت‌کوین رسماً رالی بعدی ریزشش رو استارت زده. اون رنج‌زدن‌های فرسایشی چند ماه اخیر، صرفاً یک موج B از اصلاح کلان ABC بود و الان وارد لگ بعدی سقوط شدیم. اگر کمین کردی برای پوزیشن شورت (Short)، اصلاً وسط ریزش شیرجه ...

  • 14
دیدگاه خود را ثبت کنید
3 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها

تو همونی نبودی که میگفتی از “تو ماه می بفروش و برو” پیروی نکنید که بازار کاملاااااااااااااا صعودیه؟؟؟
از همون اول مشخص بود که یک مشت کارگزار قراردادی وال استریت هی سرمایه هاشونو از این ارز به اون ارز میبرن هی پامپ و دامپ میکنن برای همین ارزا همه نوبتی بالا میکشن بعد نوبت بعدی میشه و سرمایه جدیدی وارد نمیشه پارسال پاییز زی کش و icp هی بالا میکشیدن از سولانا کم میشد تریدرای قدیمی میگفتن اینسایدرای سولانا دارن قراردادی برای این دوتا ارز کار میکنن پولاشونو میبرن تو این دوتا بعدم کشیدن بیرون دامپ کردن ۹۰ درصد. الانم وضعیت منو یاد اونروزا میندازه ..حالا حدسهه دیگه..ایشالله که اینجوری نیست

شما اگر داری تحلیل های منو میخونی باید همه رو بخونی دیگه! من تو تحلیل هام در مورد بیت کوین نقاط ورود و خروج رو دادم تو تحلیل قبلی هم هم سناریوی نزولی و هم صعودی رو بررسی کردم.
کلا هم ما تریدریم باید بسته به شرایط تحلیل کنیم نه چیزی که دلمون میخواد بشه.
شما هم اگر تحلیل دیگه ای داری به اشتراک بذار باهم استفاده کنیم نیل عزیز.

والا بازار همین الانشم تنبیه که هیچی سامورایی حمله کرده