دوستان یه کم بیاید به این شیبا برسیم؛ چرا؟ چون ترندش هنوز تمیزه، حجم معاملاتش هم بد نیست، پس میشه باهاش کار کرد. سناریو چیه؟ بذارید قیمت یه برگشت داشته باشه سمت ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار. اگه تو اون محدوده یه ضعف ...
برای استفاده از امکانات سایت لطفا ثبت نام کنید.
لطفاً توضیح دهید که چرا این تحلیل باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این دیدگاه باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این کاربر باید گزارش شود.
تحلیل موردنظر یافت نشد!