سلام بروبچ، این همه میگید از بیبی دوج تحلیل بزار، آیا گرفتید شورتش رو یا چی؟ سناریو قبلی گفتم: «صبر کنید قیمت برگرده سمت ۰.۰۰۰۸ تا ۰.۰۰۰۸۵ دلار و اگه ضعف دیدید، یعنی کندلها شل کردن، حرکت آروم شد، یک ...
برای استفاده از امکانات سایت لطفا ثبت نام کنید.
لطفاً توضیح دهید که چرا این تحلیل باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این دیدگاه باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این کاربر باید گزارش شود.
تحلیل موردنظر یافت نشد!