بیتکوین رو انداختم رو ۳۰ دقیقه… بازم همون داستان همیشگی. یه ناحیه حوالی ۷۶,۴۰۰ هست، اگه بخوام لانگ بگیرم همونه… زیرش هم اگه بشکنه، خب استاپ میخورم دیگه، کاریش نمیشه کرد. بالا؟ ۷۸,۸۰۰ رو دارم بهعنوان تارگت… حالا اگه بازار ...
برای استفاده از امکانات سایت لطفا ثبت نام کنید.
لطفاً توضیح دهید که چرا این تحلیل باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این دیدگاه باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این کاربر باید گزارش شود.
تحلیل موردنظر یافت نشد!