ریپل (XRP) افت بسیار سنگینی رو ثبت کرده و دقیقاً روی یک زون حمایتی حیاتی (حوالی ۱.۰۸ تا ۱.۱۰ دلار) قرار گرفته؛ یعنی درست همون جایی که در گذشته شاهد یک اسپایک و پرتاب ناگهانی قیمت به سمت بالا بودیم. ...
برای استفاده از امکانات سایت لطفا ثبت نام کنید.
لطفاً توضیح دهید که چرا این تحلیل باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این دیدگاه باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این کاربر باید گزارش شود.
تحلیل موردنظر یافت نشد!