سلام جیگرا، چطور مطورین؟ ریزش بازارها رو میبینید یا نه؟ از تحلیلا استفاده میکنید یا چی؟ یه تحلیل از ENA گذاشته بودم رو یادتونه؟ هم نقطه فروش دادم و هم خرید؟ نههههههههههه؟ برید تحلیل قبلی رو بخونید که میخوایم آپدیت ...
تحلیلگران برتر ماه
رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها
صعودی
خنثی
صعودی
نزولی
صعودی
تحلیل موردنظر یافت نشد!











