رفقا! یه تحلیل خیلی جالب از یه تحلیلگر به اسم Shelby دیدم که داره راجب ریدیوم (RAY) صحبت میکنه. بعد از یه ریزش سنگین، الان به نظر میرسه RAY داره دوباره جون میگیره. ببین، کل بازار تو این مدت اوضاعش ...
تحلیلگران برتر ماه
رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها
صعودی
تحلیل موردنظر یافت نشد!











